13-03-2016, 11:17
dziwne bo nie znam auta zadnego ktore by po wdepnieciu pedalu jhamulca w podloge nie powodowalo ze zdzieramy opone na asfalcie. Idac tym tokiem myslenia z szeroka opona to takei 275 pewnie by jeszcze lepiej hamowaly a moze i 305 dac. A nacisk jednostkowy sie nie liczy??
Tez latam z przyczepką lekką coprawda a nie laweta itp i jakoś nei stwierdzilem przegrzania hamulcow nigdy. Dziwne to wszystko bo ludzie panike sieja zawsze ze jak troszke pdoniesie moc to odrazu hamulce tez. Tylo czemu np leon czy golf z tdi 90 konym ma takie same hamulce jak 150 konny?? TO mnei zastanawia. Dzwine jest tez to ze masz u siebie te mniejsze hamulce jak auto z 2004 roku ale kto wie mozliwe ze producent tez takie cyrki robil w fabryce. Ja sprawdzalem to zazwyczaj SGA z 2000 i jeszcze 2001 roku mialy te 288 a te juz od 2002 roku mialy 300 lub 313 mm.
Ja tam nie mam nic do takich przerobek ale czemu wszyscy zakladaja jakies tarcze uzywane i klocki tez. Co za drogie są?? Jakoś mnie nie bawi zakup tarcz za 600-700 zl.
Tez latam z przyczepką lekką coprawda a nie laweta itp i jakoś nei stwierdzilem przegrzania hamulcow nigdy. Dziwne to wszystko bo ludzie panike sieja zawsze ze jak troszke pdoniesie moc to odrazu hamulce tez. Tylo czemu np leon czy golf z tdi 90 konym ma takie same hamulce jak 150 konny?? TO mnei zastanawia. Dzwine jest tez to ze masz u siebie te mniejsze hamulce jak auto z 2004 roku ale kto wie mozliwe ze producent tez takie cyrki robil w fabryce. Ja sprawdzalem to zazwyczaj SGA z 2000 i jeszcze 2001 roku mialy te 288 a te juz od 2002 roku mialy 300 lub 313 mm.
Ja tam nie mam nic do takich przerobek ale czemu wszyscy zakladaja jakies tarcze uzywane i klocki tez. Co za drogie są?? Jakoś mnie nie bawi zakup tarcz za 600-700 zl.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.