10-03-2016, 23:29
Trochę namieszałeś
Jak powiedziałem - dla jasności, klarowności tematu:
Jeśli masz 288mm, nie założysz zacisku 313mm bez zmiany zwrotnicy. Jeśli masz 300, założysz. I to jest dokładnie taka sytuacja, jaką Ty miałeś.
Osobiście nie jestem tylko pewien zacisku pod 300mm, etka mi podała, że jest taki, jak pod 313, czyli ten duży. Może Ty się wypowiesz.
Co do tyłu, zawieszenia są takie same, nie licząc 4motion, więc wahacz będzie pasować z V6. Warto zaznaczyć, że nie musi on być z tej wersji, bo i diesle miały fabrycznie tylne hamulce 294mm.
Myślę, że za miesiąc zabiorę się za tył, więc opiszę temat tak, jak opisałem przód.
Jak powiedziałem - dla jasności, klarowności tematu:
Jeśli masz 288mm, nie założysz zacisku 313mm bez zmiany zwrotnicy. Jeśli masz 300, założysz. I to jest dokładnie taka sytuacja, jaką Ty miałeś.
Osobiście nie jestem tylko pewien zacisku pod 300mm, etka mi podała, że jest taki, jak pod 313, czyli ten duży. Może Ty się wypowiesz.
Co do tyłu, zawieszenia są takie same, nie licząc 4motion, więc wahacz będzie pasować z V6. Warto zaznaczyć, że nie musi on być z tej wersji, bo i diesle miały fabrycznie tylne hamulce 294mm.
Myślę, że za miesiąc zabiorę się za tył, więc opiszę temat tak, jak opisałem przód.