Witam.
Postanowiłem podzielić się doświadczeniami ze SWAP'u hamulców w moim staranie z 2005, po to aby nikt nie wpadł w koszty jak ja ...
Otóż, fabrycznie zainstalowane Hamulce to tzw. 16" i tu jest kuku... otóż z przodu owszem, koła 16" to minimum ale tył już nie...
Zacznę od tyłu, bo tu był największy problem, chciałem zmienić tarcze a co za tym idzie jarzma zacisku itd. org. 268mm na 294mm.
Tarcza pasuje, i tu koniec... zacisk musi być z Sharana v6 lub vw t4 ale nie pasuje bez jarzma, jarzmo zaś, nie pasuje na piastę... dlaczego? Bo v6 ma inne tylne wahacze, różnią się tylko rozstawem śrób do jarzma... więc d.... cały zestaw kupiony na darmo , chyba że wymienię tylne wahacze...
Przód... tu już lepiej, zdaje się że w oryginale miałem 288mm,
Zmiana na 313mm, nowe tarcze , klocki i zaciski, u mnie pasuje P&P. W razie pytań proszę pisać
Pozdrawiam.
Postanowiłem podzielić się doświadczeniami ze SWAP'u hamulców w moim staranie z 2005, po to aby nikt nie wpadł w koszty jak ja ...
Otóż, fabrycznie zainstalowane Hamulce to tzw. 16" i tu jest kuku... otóż z przodu owszem, koła 16" to minimum ale tył już nie...
Zacznę od tyłu, bo tu był największy problem, chciałem zmienić tarcze a co za tym idzie jarzma zacisku itd. org. 268mm na 294mm.
Tarcza pasuje, i tu koniec... zacisk musi być z Sharana v6 lub vw t4 ale nie pasuje bez jarzma, jarzmo zaś, nie pasuje na piastę... dlaczego? Bo v6 ma inne tylne wahacze, różnią się tylko rozstawem śrób do jarzma... więc d.... cały zestaw kupiony na darmo , chyba że wymienię tylne wahacze...
Przód... tu już lepiej, zdaje się że w oryginale miałem 288mm,
Zmiana na 313mm, nowe tarcze , klocki i zaciski, u mnie pasuje P&P. W razie pytań proszę pisać
Pozdrawiam.