Liczba postów: 68
Liczba wątków: 18
Dołączył: May 2014
Reputacja:
0
Witam
Zauważyłem w moim autku, że w tylnym lewym hamulcu mam mały wyciek. Z tego co zauważyłem to z tyłu zacisku, gdzie dochodzi linka od ręcznego jest delikatny wyciek. Co mogło paść i czy jest opcja samemu to naprawić aby nie kupować nowego zacisku?
Liczba postów: 68
Liczba wątków: 18
Dołączył: May 2014
Reputacja:
0
Masz może jaką instrukcję albo link do strony gdzie pokazane jest jak to należy wykonać?
Liczba postów: 829
Liczba wątków: 82
Dołączył: Feb 2014
Reputacja:
11
10-09-2014, 21:20
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-09-2014, 21:25 przez smok_wawelski.)
Ok. też rozważałem ten problem - jest jedno ale - zestaw naprawczy to tylko uszczelnienia - ma to sens tylko w przypadku jeśli powierzchnie z którymi współpracują są 100% ok.
Jeśli na metalu z którym współpracuje uszczelnienie gumowe będzie nawet malutka rysa - taka regeneracja nie da skutku.
Relacja ceny zestaw naprawczy a zacisk nawet regenerowany mówi na korzyść zestawu naprawczego ale mnie to nie całkiem przekonuje.
Cena zacisku regenerowanego z 2-letnią gwarancją to opcja wysyłki natychmiast 150zł + 100zł kaucja zwrotna jak odeślesz stary - lub opcja wysyłasz stary+150zł - wysyłka nowego .
Prawdę swą należy mówić głośno, nie schlebiając ani rzeczom, ani wypadkom, ani stosunkom, ani ideom - St. Żeromski
- Pozdrawiam - moja www - kontaktować się ze mną proszę przez e-mail
Liczba postów: 2,036
Liczba wątków: 84
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
2
Zestaw kosztuje koło 15zł, nie straszcie kolegi, ja u siebie już w jednym wymieniałem i sucho
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Liczba postów: 467
Liczba wątków: 51
Dołączył: Oct 2013
Reputacja:
4
Dokładnie jak napisał Scrappy też tak robiłem nie potrzeba do tego żadnych instrukcji . Jak odkręcisz zacisk trzeba wykręcić tłoczek ja do tego używałem klucza od kątówki ,możesz jeszcze jak będziesz miał wyjęty tłoczek delikatnie go oczysćić papierem drobniutkim najlepiej wodnym
Liczba postów: 829
Liczba wątków: 82
Dołączył: Feb 2014
Reputacja:
11
10-09-2014, 21:52
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 10-09-2014, 21:53 przez smok_wawelski.)
Ja nie straszę - napisałem tylko co uważam na ten temat i po prostu opcje, wybór oczywiście jest kolegi.
Chodzi mi tylko o świadomy wybór - hamulec to wg mnie ważniejszy element niż silnik.
U mnie się uspokoiło na razie - ale temat jest przede mną, ja mam plany pojeździć tym autem więc skłaniam się w stronę zacisku regenerowanego. Ale chętnie tez poznam opinie w ilu przypadkach się powiodło zestawem naprawczym a w ilu nie - wcale się nie pcham się do wydania 150 złociszy.
Prawdę swą należy mówić głośno, nie schlebiając ani rzeczom, ani wypadkom, ani stosunkom, ani ideom - St. Żeromski
- Pozdrawiam - moja www - kontaktować się ze mną proszę przez e-mail