13-01-2013, 19:53
No patrz a pamietasz pytałem o soft ekonomiczny to mowiles zapomnij. Zresztą czy chipuje sie auto by jedzic ekonomicznie?? Chyba ze to jakas róznica takie dygniecie BKC o te 30 koni??
A zmniejszenie spalania to raczej spodziewalem sie przy VPkach gdzie zazwyczaj sie wymienia wtryski na wydajniesze. Przy nowych rozpylaczach i poprawnie ustawionych cisnieniach to myslem ze mozna sie spodziewac jakichs tam spadkow spalania. Jak wiemy jeśli jeden wtrysk ma cisnienie otwarcia nieco mniejsze a drugi wieksze to wtedy ten o mniejszym ma nieco wyprzedzony kąt wtrysku a drugi opóżniony co nie. Nie wiem czy sa to roznice jakies znaczace ale napewno tak jest. Tez mi sie wydeje ze glowny czynnik to ustawienie parametrów tak jak byc powinny bo jak ktos smiga z kątem synchronizacji na +1.5 czy 2.0 to raczej za dobrze to to nie jest co nie. Mimo ze jest w zakresie tolerancji. Ile mozna zyskac KM jak bedzie blisko zera?
A zmniejszenie spalania to raczej spodziewalem sie przy VPkach gdzie zazwyczaj sie wymienia wtryski na wydajniesze. Przy nowych rozpylaczach i poprawnie ustawionych cisnieniach to myslem ze mozna sie spodziewac jakichs tam spadkow spalania. Jak wiemy jeśli jeden wtrysk ma cisnienie otwarcia nieco mniejsze a drugi wieksze to wtedy ten o mniejszym ma nieco wyprzedzony kąt wtrysku a drugi opóżniony co nie. Nie wiem czy sa to roznice jakies znaczace ale napewno tak jest. Tez mi sie wydeje ze glowny czynnik to ustawienie parametrów tak jak byc powinny bo jak ktos smiga z kątem synchronizacji na +1.5 czy 2.0 to raczej za dobrze to to nie jest co nie. Mimo ze jest w zakresie tolerancji. Ile mozna zyskac KM jak bedzie blisko zera?
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.