13-01-2013, 18:41
hmm no ale to chyba mozna powiedziec ze we wszytskich tdi bedzie. No moze w ASZ czy ARL to tam nie bo tam to nie ma takiej górki jak w tych slabszych tylko raczej przypomina plaska linie. Ale zakladając ze kąt synchronizacji jest prawidlowy to bardzie chodzi ci o przyspieszenie go nieco czy raczej tak jak fakbryka nakazuje?? Bardziej myslalem tu ewentualnie o tym ze te silniki 101 czy 105 konne sa dosc zdlawione wtryskami i takie raczej do spokojniejszej jazdy są przeznaczone.
Nie wiem czy to przyspieszanie w krótszym czasie jest takie zbawienne bo napewno jest tez okupione mocnym spalaniem. Zreszta wlasnie oto chodzi by podlać paliwem co nie. Kedys w tv widzialem jak ziom zrobil cieńkosa na jakas dosc duza moc ( chyba 300 czy iles tma koni) Sam mowil ze przy sciganiu sie na ćwiare spalanie chwilowe wynosi 150 litrów na sto. WIec jakos nie widze tu tej oszczednosci przy butowaniu.
Nie wiem czy to przyspieszanie w krótszym czasie jest takie zbawienne bo napewno jest tez okupione mocnym spalaniem. Zreszta wlasnie oto chodzi by podlać paliwem co nie. Kedys w tv widzialem jak ziom zrobil cieńkosa na jakas dosc duza moc ( chyba 300 czy iles tma koni) Sam mowil ze przy sciganiu sie na ćwiare spalanie chwilowe wynosi 150 litrów na sto. WIec jakos nie widze tu tej oszczednosci przy butowaniu.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.