Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Silnik może mieć już łożyska lekko zatarte. Popsikac od góry i dołu silnika tłustym odrdzewiaczem. Dobrze odpowietrz piec. Możesz w kominek nalac benzyny to powinno trochę syfu wylecieć bo palenisko pewnie zawalone.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 89
Liczba wątków: 13
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
0
Sprobuje dziś to ogarnąc bo w miare ciepło jest i nie odmroze sobie nerek.
Takie dodatkowe pytanie czy przy wymianie sitka obowiązkowo trzezba wymienić te zielone oringi?
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
27-10-2014, 16:55
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-10-2014, 16:59 przez wesol.)
Eee nie pamietam zadnych oringów ale jak sa dobre to po co wymieniac z dobrego na dobre.
Pamietam oringi na czujnikach temperatury ale nie kojaze zeby byly jeszcze jakies w innym miejscu.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 89
Liczba wątków: 13
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
0
Dobra sprawa rozwiązana.
Wczoraj piecyk rozebrałem na części pierwsze. Do tej pory myślałem, że sprawę załatwi wymiana świecy i sitka, albo, że coś nie styka na połaczeniu elektrycznym, lub wentylator się przyciera bo tak dziwnie buczy.
Przyczyną okazała się zasyfiona komora spalania. Kąpiel w stężonym krecie do rur, kulka ruchów odpowiednim czyściwem (śrubokret z nawinięta szmatką) i skrecamy do kupy, wszystko po drodze oczyściłem, nowy oring i test bez tłumika. Piecyk odpala, słychać trzaski jak rozgrzewa się świeca, po chwili słychać pompkę i huk rozpalające się płomienia. Z króćca wydechowego leci gorący dym co chwilę wyrzucając iskrzące pozostałości po czyszczeniu komory.
Także tego, jak ktoś ma problem z powracającym błędem 01409 repeated flame out 35-00, piecykiem startującym po kilka razy, dymieniem itp to proponuję zrobić całkowity przegląd od razu.
Liczba postów: 8
Liczba wątków: 1
Dołączył: Dec 2017
Reputacja:
0
Witam wszystkich. Posiadam sharana 2006r. Wymienilem dogrzewacz d5zf na d5wz. Po odpaleniu zaczęło z niego cieknac paliwo a dokładnie wcielać po wydechu spalin. Rozebralem go i okazało się że sitko było dziurawe które wymieniłem. Po ponownym odpaleniu wyciskanie paliwa znowu sie pojawiło i piec się wyłączył. Proszę o pomoc.
Liczba postów: 864
Liczba wątków: 3
Dołączył: Oct 2011
Reputacja:
27
A może byś troszkę na ten temat poczytał...
Pisaliśmy już o tym bardzo, bardzo wiele razy.
Serwis; dogrzewacze i ogrzewania postojowe, Webasto i Eberspacher, TEL. 601052155
Liczba postów: 1,564
Liczba wątków: 19
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
12
Pompka paliwa może podawać za dużą dawkę.
Jest: VW SHARAN 2.0 TDI BRT 140 KM, MAGIA TKWI W TDI
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM
Liczba postów: 8
Liczba wątków: 1
Dołączył: Dec 2017
Reputacja:
0
Czyli pompka do wymiany.
W moim sharanie mam pompke na wsuwaki o nr 201809 45. Czy mogę zamontować inną. Rozumiem że musi być o parametrach 3-5 kw. Czy jest jakaś dedykowana do d5wz?
Liczba postów: 1,564
Liczba wątków: 19
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
12
25-01-2018, 23:21
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-01-2018, 23:25 przez andrew7800.)
Czy to wina pompki czy sterownika lub jeszcze czegoś innego nie wiem. Podłącz kompa i sprawdź jakie błędy pokazuje. Będzie można szybciej konkretnie podać przyczynę awarii.
Raczej powinna być dedykowana do SGA (są odpowiednio wyregulowane by podawały odpowiednią dawkę) ale czy inną można zastosować to konkretnie nie odpowiem. Jakieś pompki od SGA mam ale musiał bym sprawdzić ale to jak by ewentualnie była potrzeba.
Może @Stefano konkretniej odpowie.
Jest: VW SHARAN 2.0 TDI BRT 140 KM, MAGIA TKWI W TDI
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM