Liczba postów: 272
Liczba wątków: 2
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
1
Mocny temat hehehe nalewki, używane przednie szyby..... Dziś oglądałem tvn turbo uwaga pirat, zatrzymali kolesia hondą crv taką za ponad 40tyś zł i zrobił lament że dali mu mandat i nie stać go na zapłacenie heheh typowo Polskie fura aby sąsiada ścisnęło a na życie brak.
Tak więc polecam nalewki i używane szyby przednie(znajdź nie porysowaną) hehehehehe do tego aby było taniej po co kupować nowy rozrząd jak można z używek zrobić.
Kwestia tych co dłubią sami w aucie.... policzcie sobie roboczogodziny i dodajcie do zakupu auta. Tylko wszystko nie samą wymianę ale szukanie części zamawianie telefony jeżdżenie po szrotach itp....
Jak jest coś w super okazyjnej cenie to nie bez powodu....
był Sharan 2.8 lpg 4x4 2001
jest rrrumsterrr
do pracy jumper
Liczba postów: 272
Liczba wątków: 2
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
1
Mam auto używane i korzystam z ASO. Wiadomo że nie wszystko robię w aso bo sam lubię dłubać jak mam czas. Ale olej w aso kosztuje tyle co w normalnym sklepie motoryzacyjnym, jak ktoś boi się przepłacić to można swoje materiały dostarczyć. Płacimy za wymianę około 70zł jak dobrze pamiętam :]
Pominę kwestię przedniej szyby bo kupowanie używki ma sens jak chcemy sprzedać auto i mieć szyby z jednego roku. Ale teraz mamy czasy że szyba przednia jest częścią wymienną i często pękają od kamyków. Ludzie coraz mniej na to zwracają uwagę. Ale jak kto woli dla mnie może nawet bez jechać. Rozumiem że dla niektórych używane oryginalne opony są lepsze od najtańszych np chinoli. Pod warunkiem że oryginalna używka nie jest stara i przynajmniej dobrze przechowywana. I tu zaczyna się problem bo aby było tanio to kupujemy opony ilu letnie 4-6-8 co dla was ma znaczenie rok czy wysokość bieżnika??? Widok rozpadającej się opony i guzy z boku przy bieżniku 6-7mm czyli prawie nówka nie jest ciekawy. A opona miała zaledwie 6 lat....
Nie piszę aby wszystko kupować w aso i zakładać oryginały bo każdy wie że większość części jest mega droga.
A ceny tapicerek to już kosmos np boczki itp..
szparag86 kwestia pracy przy aucie to jest koszt który można doliczyć do zakupu. Bo jak zaczniemy wymieniać części i dojdzie robota to po zsumowaniu może okazać się że za taką samą kasę można kupić już auto do jazdy i zaoszczędzić czas.
DuczekiOsia są rzeczy które można wsadzić uzywki i nie gadaj mi głupot że sie nie da!
gdzie napisałem że się nie da????
był Sharan 2.8 lpg 4x4 2001
jest rrrumsterrr
do pracy jumper
Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
08-09-2014, 08:49
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08-09-2014, 09:50 przez daneczek76.)
Panowie proszę o jedno bez napinki bo widzę że co niektórzy zaczynają się napinać. Rozmawiajmy o konkretach.
(07-09-2014, 18:53)DuczekiOsia napisał(a): masz nowe auto i jeździsz do aso czy jak?? są rzeczy które można wsadzić uzywki i nie gadaj mi głupot że sie nie da! Wszystko jest w granicach zdrowego rozsądku
Kolego
DuczekiOsia Ja nie odebrałem tej wypowiedzi kolegi
fredric tak jak ty że nie można używki wsadzić.
Ale często ceny używek są takie że nie opłaca się ich w ogóle kupować. Nie mówię sam czasem coś używanego kupiłem kiedyś ale to były części najczęściej od których moje i innych bezpieczeństwo nie cierpiało.
(05-09-2014, 17:14)Uciek napisał(a): Byzyduuuura. Pompa Hepu bez problemu wytrzymuje dwie wymiany rozrządu co 60 tys.
Kolego ale i tak ją przy wymianie rozrządu wymieniasz tylko co drugiej.
Standardowo rozrząd wymieniasz co 90 lub 5 lat.
Jeśli robisz małe przebiegi roczne i ma więcej jak 5 lata lepiej ja wymienić przy wymianie rozrządu.
W twoim podejść co 120 tys i tak jeśli wymieniam rozrząd co 90 muszę podejść do tematu drugi raz 30 tysi po wymianie rozrządu i wymienić pompę. w starym AFN jest to mniejszy problem ale przy PD bez sensu tym bardziej że pompa dostaje nowego naciągu przez nowy rozrząd napedzana jest paskiem rozrzadu.
Średnio jeśli auto zrobi mówmy 300 tysi to czy w moim czy w twoim przypadku wymieniasz ją 3 razy.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.
Liczba postów: 617
Liczba wątków: 36
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
3
Gadka o niczym. Nikt auta nie oglądał, nikt z tu piszących nie zamierza go kupić. Po co zatem te wywody, co w nim trzeba wymienić? I za ile?
Jak znam życie, to i tak połowa forum nie wymieniła oleju po kupnie auta, a tym bardziej rozrządu, bo uwierzyła sprzedającemu. Opon też większość nie wymieniła na nowe, bo przecież na aucie były jeszcze w dobrym stanie.
Panowie, trzymajmy się wątku - jest auto za kilka tys. Gdyby było za kilkanaście też by się znalazło grono (może nawet to samo), które by utrzymywało, że sprzedawca z Księżyca spadł...
Ktoś chce, szuka - niech jedzie obejrzeć. Potem można się licytować.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
(08-09-2014, 08:49)daneczek76 napisał(a): Standardowo rozrząd wymieniasz co 90 lub 5 lat.
Jeśli robisz małe przebiegi roczne i ma więcej jak 5 lata lepiej ja wymienić przy wymianie rozrządu.
W twoim podejść co 120 tys i tak jeśli wymieniam rozrząd co 90 muszę podejść do tematu drugi raz 30 tysi po wymianie rozrządu i wymienić pompę
Prosze o cytat z serwisówki z takimi informacjami o interwalach w PD'ku. Co ile wymieniac i co wymieniac przy robieniu rozrzadu.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 2,158
Liczba wątków: 90
Dołączył: Feb 2011
Reputacja:
9
Panowie watek został podzielony jak ktoś chce sie wypowiedzieć na temat
rozrzadu i pompy zapraszam.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.