Czytając posty jak kol. daneczka nie dziwię się, że mechanicy żyją jak pączki w maśle. Fakt, że ja handluje autami i mam może trochę inne dojścia, dużo rzeczy robię sam, no ale części każdy może sam zakupić i poszukać trochę tańszych tak samo można wśród znajomych popytać o zaufanego mechanika, który nie zedrze. Więc zakładając, że stan blacharki i zawieszenia nie wymaga od razu wkładu to:
szyba z wklejeniem ( używka) 250zł, przy samodzielnym wklejeniu 180zł
opony kpl. ładnych używek 15" 400-500 z montażem
rozrząd 650 z montażem, 400 przy samodzielnym montażu ( i to nie na chińskich elementach)
olej + filtry 150zł
klima 300zł (sorry ale jeszcze nie trafiłem na kilkadziesiąt aut jakie miałem, albo pewnie juz grubo ponad 100, takiego żeby trzeba było wymieniać wszystko... zawsze był do roboty jeden element... albo jakiś przewód ew. oring, albo sprężarka, chłodnica, czy jakiś osuszacz...)
do tego doliczmy pranie i polerkę (250zł)
jakieś łączniki stabilizatora, gumy, 100zł
Reasumując cena zakupu 5000, skarbówka 100zł, przerejestrowanie 250 i wyżej wymienione naprawy(maksymalne) 2200 daje nam to 7550 i auto gdzie wiemy na 100% co mieliśmy wymienione. Oczywiście są to wyliczenia oparte o założenie ze auto trzyma się kupy, bo na miejscu może się okazać że jest to mega sztrucel
Nie oszukujmy się, te auta które sa wystawione za powiedzmy 8 czy 9000 wymagają z reguły prawie takiego samego wkładu. Nikt przed sprzedażą nie wymienia elementów na nowe
szyba z wklejeniem ( używka) 250zł, przy samodzielnym wklejeniu 180zł
opony kpl. ładnych używek 15" 400-500 z montażem
rozrząd 650 z montażem, 400 przy samodzielnym montażu ( i to nie na chińskich elementach)
olej + filtry 150zł
klima 300zł (sorry ale jeszcze nie trafiłem na kilkadziesiąt aut jakie miałem, albo pewnie juz grubo ponad 100, takiego żeby trzeba było wymieniać wszystko... zawsze był do roboty jeden element... albo jakiś przewód ew. oring, albo sprężarka, chłodnica, czy jakiś osuszacz...)
do tego doliczmy pranie i polerkę (250zł)
jakieś łączniki stabilizatora, gumy, 100zł
Reasumując cena zakupu 5000, skarbówka 100zł, przerejestrowanie 250 i wyżej wymienione naprawy(maksymalne) 2200 daje nam to 7550 i auto gdzie wiemy na 100% co mieliśmy wymienione. Oczywiście są to wyliczenia oparte o założenie ze auto trzyma się kupy, bo na miejscu może się okazać że jest to mega sztrucel
Nie oszukujmy się, te auta które sa wystawione za powiedzmy 8 czy 9000 wymagają z reguły prawie takiego samego wkładu. Nikt przed sprzedażą nie wymienia elementów na nowe