Liczba postów: 9
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jan 2014
Reputacja:
0
witam posiadam vw sharan 2004 automat,problem polega na tym ,że w grudniu ubiegłego roku po odpaleniu samochodu pojawił sie na wyświetlaczu napis STOP HUHLIMITER PRUFEN z czymś w rodzaju termometru zrozumiałem że chodzi o brak płynu dolałem i ok za parę dni ta sama sytuacja i tak ze trzy razy odwidziłem mechanika znalazł pęknięcie na przewodzie po wymianie pół roku było ok i znowu ta sama usterka powrót do mechanika następna wymiana tym razem jakią oring na łoczeniu przewodów dwa miesiące ok i znowu to samo tylko tym razem gdy pojawia się ostrzeżenie wyłączam samochód i przy ponownym włączeniu przez jakies dwa dni ostrzeżenia niema ,po odręceniu korka zbiorniczka płynu mocno syczy czy to norma co robić z tym problemem
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
24-08-2014, 19:57
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24-08-2014, 20:07 przez wesol.)
Było wielokrotnie na forum. Parę uszczelek pod glowica zdiagnozowalem. Nie ma prawa syczec przy odkrecaniu korka.
UPG to taki standard w sga tdi pd.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 9
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jan 2014
Reputacja:
0
dzięki za odpowiedz też tak podejrzewałem tylko czego przez pare miesięcy było dobrze
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Pojeździj delikatnie i powinno być dobrze długo a posmigaj agresywnie to zobaczysz.
Oczekujesz że to zarowka i cyk myk i spalona i już wiadomo?
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 9
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jan 2014
Reputacja:
0
z tą agresywną jazdą to pewnie racja bo problem powrócił 3dni temu jak musiałem pokonać wysokie ,ostatnie pytanie jaka przyczyna uszkodzenia uszczelki ,miesięcznie robie jakieś 3500kilometrow ,za mocno dostaje w kość,jakie koszty wymiany z gory dzięki za odpowiedz.
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Taka pryzpadloc w SGA z tdi pd. W innych budach tego problemu nie ma. Winny uklad chlodzenia lub ten nieszczesny dogrzewacz ale w tego co wiem to raczje chlodzenie.
Jaki koszt to pytaj innych ludzi a raczje poszukaj na forum bo podawali. Zaleznie od tego co bedzie dokladnie robione to takie keszty wyjda. Okolo tys pln. Ja robilem sam i wymienilem tylko uszczleke i sruby glowicy to wyszlo niecale 200 zl.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 1,358
Liczba wątków: 30
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
5
(24-08-2014, 22:04)trojaczkileg napisał(a): Potwierdzam z autopsji UPG. Koszt to od ciebie zależy jak chcesz dużo przy okazji wyremontować myśle że od 1300zł, w góre.
U mnie się skończyło na 3040 :/. Ale nie zrobiłem chyba tylko tulejowania cylindrów
To kolego troszkę drogo ,mnie sprawdzenie głowicy na szczelność , czyszczenie gniazd zaworowych, planowanie i nowe uszczelniacze wyszły 350zł , do tego 130zł uszczelka pod głowicę , uszczelki na kolektor ssący i wydechowy około 40zł i śruby jak dobrze pamiętam 78zł to wynosi około 600zł plus robocizna u mnie biorą od 250zł do max 450zł , tak mnie wyniosła wymiana uszczelki tylko ze ja robiłem sam.jak byś nie sprawdzał głowicy na szczelność to odchodzi ci około 100zł ,ale ja proponuje sprawdzić głowicę za każdym razem jak się ją zdejmuje
Jestem Marcin z Jastrowia i mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM z 2007 roku
GG 7631161
Skype jak coś na PW
Nie nienawidzę cwaniactwa
służę pomocą w diagnostyce grupy VAG
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Ja nie wymieniam rzeczy dobrych na dobre. Koszty podałem. Auto działa, jest nie oszczedzane i power też jest.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 9
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jan 2014
Reputacja:
0
dzieki panowie troche te koszty straszą jeszcze jedno pytanie muszę jutro zrobić 200kilosów czy coś mogę uszgodzić ,niestety sprawa pilna a brak drugiego autka