20-12-2014, 07:23
(29-11-2014, 04:46)chorez napisał(a):(24-11-2014, 07:29)chorez napisał(a): No to chyba zostaje ponowne rozbieranie .
A może jest jakiś sposób dostania się do tych klapek przez nawiewy ?
A może trzeba podpiąć się pod kompa i ustawić komputerowo ? Jest taka możliwość ?
Rozebrałem ponownie - sprawdzono podłączenie wszystkich przewodów - OK
Złożono do kupy i kicha !
Z tyłu grzeje ostro a z przodu przy włączonym nadmuchu na 2 pozycji dmucha tylko, tylko letnim powietrzem .
Ponawiam pytanie .
Czy może klimatronic szwankować ? czy może trzeba coś komputerowo ustawić ? a może wina nagrzewnicy ? ( no ale niby przewody są gorące ) .Nie mam już pomysłów.
Proszę o Pomoc !
Nie dałem za wygrane .Znajomy mechanik poradził zrobić jeszcze coś innego . Zrobiłem inny patent . Na powrocie z nagrzewnicy gdzie przewód łączy się z nagrzewnicą ( komora silnika pod maską ) , wstawiłem w środek przewodu kryzę (tulejka z otworem fi6 ), co by płyn wolniej przepływał przez nagrzewnicę . Okazało się że pomogło ! Nagrzewnica która została wymieniona to pdróba jakiegoś producenta ,, MaxGear " czy jakoś tak . Po prostu musi w niej być jakiś defekt . Narazie jest ciepło . Auto nagrzewa się do 103stC silnik i płyn chłodzący na wskazniku pokazuje kreską ponad za środkiem . Ciepełkiem dmucha aż miło . Jednak i tak na wiosnę ponownie wszystko rozbiorę i włożę ordzinal nagrzewnicę . Nigdy więcej chińskich podróbek ! Nauczka na przyszłość !