08-08-2014, 17:21
Dzięki za zainteresowanie tematem. Podpytałem diagnostę i wydał podobną opinię. Generalnie powinno się zastępować starego EGR-a tej samej marki + idealne oznaczenia danego zaworu. No to za EGR- a SKV popłynełem 300 pln. Podobno rozwiązaniem dla mnie najmniej kosztowo bolesnym jest rozruszanie starego EGR-a na włączonym silniku manipulując gazem. Oczywiście uprzednio zaślepiając otwór gdzie był zawór.
Sprawdzę dziś jak reanimacja starego sprzętu przebięgnie i dam znać.
Witam ponownie.
Po podmianie wyczyszczonego oryginalnego zaworu EGR i przejechaniu 150 km zapalił się check engine. Błąd :016785 P0401 - Niewystarczający przepływ EGR (recylkulacja spalin). Nadmieniam, że mam zaślepiony zawór EGR. Jednak i przed zaślepieniem pojawiał się ten sam komunikat błędu. Więc proszę o pomoc jak ten temat rozwiązać. Dziękuję z góry za jakiekolwiek wskazówki.
Sprawdzę dziś jak reanimacja starego sprzętu przebięgnie i dam znać.
Witam ponownie.
Po podmianie wyczyszczonego oryginalnego zaworu EGR i przejechaniu 150 km zapalił się check engine. Błąd :016785 P0401 - Niewystarczający przepływ EGR (recylkulacja spalin). Nadmieniam, że mam zaślepiony zawór EGR. Jednak i przed zaślepieniem pojawiał się ten sam komunikat błędu. Więc proszę o pomoc jak ten temat rozwiązać. Dziękuję z góry za jakiekolwiek wskazówki.