Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Proszę o analizę Szarik AUY
#1
Proszę łaskawe grono o fachową ocenę logów dynamicznych.
DYNAMICZNE:
Grupa 018, 023, 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_181414.html
Grupa 008, 010, 011: http://vaglog.rtnet.pl/log_181413.html
Grupa 001, 003, 004: http://vaglog.rtnet.pl/log_181412.html
Odpowiedz




#2
Poczytaj że zrozumieniem poradę jak wykonać logi poprawnie.

Auto po chipsie ale sądząc po tych ligach to tak na podlaniu na 170-180 koni a powietrza na 145-150 . Prostu partactwo. Pewnie z allegro ten chip.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#3
Dziękuję za zrwócenie uwagi na następny raz się poprawię.
To gdzie mam szukać tego chipa ? Czy też muszę jechać do kogo# aby wgrać nowe mapy paliwowe i to wystarczy ? Bo jak rozumiem nie jest to zbyt zdrowe dla silnika i turbo ?
Dopytuje ponieważ auto kupiłem pół roku temu i staram się je pomału wyprowadzić na ludzi.
Odpowiedz
#4
Program wgany jest w sterownik. Jak mozna poczytac forum to dosc duzo jest takich pryzpadków. Ludzie widac ida po taniosci i za pewnie 200-300 zl robia chip tuning ktory raczej do dobrych nie nalezy. Jak widac z logów( slabych bo robiles trzy grupy naraz i pewnie jeszcze na biegu trzecim lub moze czwartym) paliwa masz podlane wiecej niz ja mam przy chiptuningu na 160 koni. DO tego jesli masz seryjna turbine ktora owszem moze zniesc nieco wieksze doladowania ale tu ktos tez sobie nie żałował i zaszalał i dopompował nawet troszke wiecej jak przy seryjnym 130 konnym czyli ASZ. JEsli zamierzasz smigac tym autem na autostradach i raczej agresywnie-wykozystujac moc to nie wróżę ze turbo dlugo posluzy a geoemtria bedzie sie raczje zapiekac pryz takim podlaniu paliwem. Ja bym podjechal do tuera i niech on ogarnie sprawe i zerknie jak to wyglada w jego oczach ale mozna by bylo zapewne nieco dygnac te parametry do rozsadnych i przy umiejtnym tego wykonaniu nawet mocy nie ubedzie zapewne.
zrób logi osobnych grup na 4 biegu to bedzie fajnie widac co sie dzieje. Interfejs ma swoje ograniczenia w przesyle danych dlatego logi masz np przy 1800 obr silnika poniej przy 2200 i zaraz 2600 itd. Są za rzadko bo nie wiemy co sie dzieje pomiedzy. Najlepiej jakby byly np co niecale 100 obr silnika.
sprostowanie. moja pomylka ktora oczewiscie nikt nei zauwazyl. nie bylo ingenerncji programowej w ECM. Czyli czysta seria.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#5
Jeśli mógłbyś jeszcze zerknąć na pompki :-) .
Planuje wyjazd na węgry ? Dolkeci auto na takich ustawieniach ? po powrocie załaduje nowe mapy i będzie chyba dobrze:-) .
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Proszę o analizę. dj_lawa23 2 339 31-08-2023, 06:33
Ostatni post: dj_lawa23
  Proszę o analizę logów lpbilusie@o2.pl 15 1,360 30-08-2023, 06:14
Ostatni post: wesol
  Proszę o analizę logów lpbilusie@o2.pl 0 282 26-07-2023, 16:17
Ostatni post: lpbilusie@o2.pl
  Sharan 1.9 BVK 115KM nie zbiera się z dołu. Proszę o analizę logów. burry-gk 2 850 16-05-2023, 16:23
Ostatni post: wesol
  Prośba o analizę rysiekr 9 1,269 26-04-2023, 17:54
Ostatni post: wesol
  Sharan 1.9 AVG wielka prośba o analizę logów Lenino 7 1,485 15-09-2022, 21:23
Ostatni post: wesol
  Prośba o analizę logów 1.9 AUY Mikooo 5 1,601 12-04-2022, 14:26
Ostatni post: wesol
  Proszę o analizę 1.8t Boczo 0 935 09-04-2019, 18:47
Ostatni post: Boczo
  Prośba o analizę logów. Cewka ? 1.8t awc Ars 3 2,696 07-04-2019, 10:57
Ostatni post: tolus24
  1.9 90km ANU Turbo stałe! Proszę o sprawdzenie logów sadam-x 59 15,306 30-07-2018, 09:03
Ostatni post: sadam-x

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości