30-08-2014, 18:02
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 04-09-2014, 16:00 przez daneczek76.)
Po co się mamy spierać czy to dobre i realne czy też nie.
Mam propozycje. Kto ma mk1 w TDI na vp niech to sobie przetestuje i opisze dla dobra ogółu. Będzie wszystko jasne i klarowne. Co potrzeba i jak to podłączyć znajdziecie opis na http://vw-clubpolska.pl w dziale tuning diesla. Jeśli ktoś z kolegów potrzebuje tych oporników a nie może ich nigdzie kupić to piszcie na pw to podeślę priorytetem.
Mam propozycje. Kto ma mk1 w TDI na vp niech to sobie przetestuje i opisze dla dobra ogółu. Będzie wszystko jasne i klarowne. Co potrzeba i jak to podłączyć znajdziecie opis na http://vw-clubpolska.pl w dziale tuning diesla. Jeśli ktoś z kolegów potrzebuje tych oporników a nie może ich nigdzie kupić to piszcie na pw to podeślę priorytetem.
Jest: VW SHARAN 2.0 TDI BRT 140 KM, MAGIA TKWI W TDI
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM