30-08-2014, 11:54
(30-08-2014, 09:09)wesol napisał(a): Tak jeszcze do tego wykresu z tej hamowni to teraz dopiero kuklem dokladnie ze ma straty na poziomie 80 koni. Hehe. TO dopiero malowany wykres. Straty wieksze jak przyrost mocy. Straty powiny byc na poziomie 25-30 koni. Nawet auta robione na duza moc- grubo ponad 2xx koni maja straty na poziomie 40 koni.Znajomy ma auto po niemieckim wirusie 140KM Afn i straty większe niż u mnie. Kolego dużo wiesz na temat wykresów to pochwal się swoim autem i wykresem z Hamowni. Na pewno będą różnice i to duże a to z tego że pompo wtryski w ogóle inaczej się zachowują jak podnosi się im moc. Mają mało koni ale moc w Nm jest dużo wyższa w odróżnieniu od VP-ka. Morał jest taki że błędnie wyciągasz wnioski porównując te dwa modele silników. Po to wprowadzono silniki na pompo wtryskach do produkcji żeby jazda była przyjemniejsza.
Jest: VW SHARAN 2.0 TDI BRT 140 KM, MAGIA TKWI W TDI
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM