27-08-2014, 09:14
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 27-08-2014, 09:21 przez andrew7800.)
(27-08-2014, 08:07)wesol napisał(a): jesli nic nie zmieniane w osprzecie to pomiar albo lewy albo ten silnik powinien wybuchnąć. te silniki si ekreca do 120-125 koni maksymalnie w serii. Poza tym za autem powinien byc mega baroty ze nie byloby widac drogi. AFN po dobrym sofcie wypluje 143 konie.Zaden lewy pomiar kolego Wesoł, są z tego wykresy. Widzę że mało wiesz na ten temat. Podam przykład mój braciak kupił Afn z niemiec po wirusie i ma na hamowni 140 KM, i nawet dymka nie puści. Napisałem to co jest w rzeczywistości a nie w chorej wyobraźni.
Kolego ARTUROO26 sam to robiłem na hamowni w łomży w WORDZIE. Jak masz chwilkę to podjedź tam i zapytaj czy to prawda tego starszego gościa w okularkach. Sory ale ty masz benzynkę wiec nic z tego.
Jest: VW SHARAN 2.0 TDI BRT 140 KM, MAGIA TKWI W TDI
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM