01-08-2014, 08:00
W starych jednostkach mozna sobie oproniki wstawiac. TO i tak powoduje takiopornik ze wiecej paliwa podlewane jest. W starszych jeszcz ejednostkach sie kecilo srubka na pompie wtryskowej od wydatku i tez efekt byl ten sam. W tdi VP tak samo jak zapoda sie wtryski np 216 tez bedzie wiecej podlewac mimo ze program jest na seryjne przystosowany.
Tuner w programie wycisnie tyle ile sie da to po pierwsze i zrobi to tak ze z dolu raczje nie bedzie koksowac mocno za to w gornych obrotach da tyle ile sie da. Dodatkowo by nie bylo zadymienia to podniesie doladowanie turbiny co tez troche wyciagnie moc w gore. Opronik to dodladowania nie rusza. Poza tym opronik zmienia wartosc rowno w calym zakresie. Softowo mozna z dolu zmniejszyc nawet , w srodku mocno dokoksowac a na samej górze tylko odrobine podniesc by turbo nie odlecialo.
Co do cent to 1000 za juz leciwe auta to troszke przesada. Mamy na forum przeciez ROberta i zawsze mozna do niego smarnąć PW i zapytac. Spokojnie tez ogarnie sprawe na odleglosc czyli wysył do neigo ECM a on juz tam na stole zrobi swoje. Moze nie bedzie wykresu i cyferek ale efekt bedzie w 95% taki jak z hamownią.
Z tego co pamietam to u niego tak: 800 zl dla tdi PD 700 zl dla tdi VP ( tu nie wiem czy te ktore trzeba lutowac takze w tej cenie)- wszytsko u niego na miejscu z hamownia, przed i po zabiegu. Wysylkowo cos tam taniej bylo ale to juz do dogadania czy taniej o 100 czy 200 zl. Moim skromnym zdaniem za chipsa za 500 zl to chyba nie ma co sie palowac z boxami opornikami itp. Pamietajcie ze zawsze mozna jeszcze cos podmodzic dodatkowo w aucie- inne turbo, inne wtryski i tu raczej opornik nie zda egzaminu.
Tuner w programie wycisnie tyle ile sie da to po pierwsze i zrobi to tak ze z dolu raczje nie bedzie koksowac mocno za to w gornych obrotach da tyle ile sie da. Dodatkowo by nie bylo zadymienia to podniesie doladowanie turbiny co tez troche wyciagnie moc w gore. Opronik to dodladowania nie rusza. Poza tym opronik zmienia wartosc rowno w calym zakresie. Softowo mozna z dolu zmniejszyc nawet , w srodku mocno dokoksowac a na samej górze tylko odrobine podniesc by turbo nie odlecialo.
Co do cent to 1000 za juz leciwe auta to troszke przesada. Mamy na forum przeciez ROberta i zawsze mozna do niego smarnąć PW i zapytac. Spokojnie tez ogarnie sprawe na odleglosc czyli wysył do neigo ECM a on juz tam na stole zrobi swoje. Moze nie bedzie wykresu i cyferek ale efekt bedzie w 95% taki jak z hamownią.
Z tego co pamietam to u niego tak: 800 zl dla tdi PD 700 zl dla tdi VP ( tu nie wiem czy te ktore trzeba lutowac takze w tej cenie)- wszytsko u niego na miejscu z hamownia, przed i po zabiegu. Wysylkowo cos tam taniej bylo ale to juz do dogadania czy taniej o 100 czy 200 zl. Moim skromnym zdaniem za chipsa za 500 zl to chyba nie ma co sie palowac z boxami opornikami itp. Pamietajcie ze zawsze mozna jeszcze cos podmodzic dodatkowo w aucie- inne turbo, inne wtryski i tu raczej opornik nie zda egzaminu.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.