15-01-2014, 23:07
Większe obciążenie mam na myśli jakąs górkę , a o ciąganiu 2 samochodu nawet nie wspomne
Szarpie/przerywa 90/110KM TDI
|
15-01-2014, 23:07
Większe obciążenie mam na myśli jakąs górkę , a o ciąganiu 2 samochodu nawet nie wspomne
16-01-2014, 01:45
na jalowych ile wynosi dawka paliwa? Jakis chips box zalozony jest? Wtryski skad sa, gdzie regenerowane i ustawiane cisnienia? Nastawnik na pompie ruszany?
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
(15-01-2014, 22:24)wesol napisał(a): tandemowka w 110 konym z 1998 roku aucie?? a przepraszam niedoczytalem wtopa moja koledze kilka lat temu szarpalo tez w jakims zakresie obrotow podczas przyspieszania wymienilismy wtrysk sterujacy na inna uzywke i problem zniknal na kompie bledow niepokazywal sprobuj podmienic od kogos moze pomoze pozdr
16-01-2014, 21:37
Wydaje mi się, że prędkość obrotowa 1800 w TDI jest dobra do jazdy po płaskim, ze stałą prędkością i bez obciążeń typu przyczepa czy laweta. Przy obciążeniu jeździć z takimi obrotami, to dziwiłbym się gdyby się nie dusił.
Jak się samochód zachowuje, jeżeli przy obciążeniu są obroty 2500-3500?
17-01-2014, 08:52
Moze mu brakowac mocy ale nie powinien szarpac. Przy 1800 obr diesel juz osiaga prawie pelny moment obrotowy to nie fiesta 1,1 benzyna zeby mial szarpac.
17-01-2014, 08:55
Jeśli jedzie z obciążeniem to 1800 obr. to zdecydowanie za mało ;D
A może coś nie tak w układzie przeniesienia napędu?
17-01-2014, 11:54
Tak tylko ze AFN mialy ten nastawnik co sie lubial kiepszczyc w pozniejszych tdi VP tego juz w zasadzie nie bylo. Nic nie wiemy jak narazie czy nastawnik ruszany byl- cos grzebane. Kto robil wtryski tez nie wiemy. na jakich koncowkach i czy bylo wogule regulowane cisnienie otwarcia wtryskiwaczy. Zero info.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
19-01-2014, 21:47
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 19-01-2014, 21:50 przez kamucha1983.)
Witam, panowie , chciałem podpiąć się pod temat.
Problem mojego szarpania silnika sięga prawie roku i dalej nie wiem co może być przyczyną. Opiszę dokładnie objawy może któryś z Was miał taką przypadłość albo może mi podpowie gdzie zacząć szukać. Otóż szarpanie zaczyna się w zakresie obrotów 1500 rpm do 1900 rpm a powyżej 2000 i wiecej obrotów ustaje. Szarpie w większości przypadków gwałtownego przyspieszania na 3 , 4 biegu , lecz gdy przyspieszam z lekkim gazem to szarpanie nie występuje. Dodam jeszcze że teraz zaczął się także lekki rezonans silnika na postoju na biegu jałowym. Cały czas myślałem że to koło dwumasowe ale żadnego szarpania przy ruszaniu, ani stuków metalicznych, także przy gaszeniu żadnych objawów zużytego koła. Vag nie pokazuje żadnych błędów, myślałem że może słynna półoś prawa i wieloklin ale chyba szarpanie występował by w każdym zakresie obrotów a nie w przedziale 1500 -1900 rpm. Filtry powymieniane, poduszki pod skrzynią i silnikiem sprawdzone i są ok. Może egr dawać takie objawy?? Jeszcze mi kolega powiedział że miał podobne objawy jak pomylił wężyki od filtra paliwa i szarpał mu do 2000 rpm, ale chyba w SGA jak by źle był wpięty filtr paliwa to chyba wogóle by nie ciągło paliwa. Panowie pomóżcie co jeszcze można sprawdzić ? Pozdrawiam Aha zapomniałem dopisać że pompowtryski sprawdzone na vag i wszystkie mieszczą się w normie
20-01-2014, 00:35
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-01-2014, 00:36 przez jolantcha61.)
pompowtryski w 110km ??? masz stare wtryski mechaniczne a nie pompki ja tak własnie miałem objawy i pompki były do [automat-usunięto wulgaryzm] jak przyspieszał to falował
jak z stała predkoscia to było ok tylko przy przyspieszaniu tak jakby ciagnał na raty
20-01-2014, 11:07
przeciez kolega ma silnik na PD
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
|
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|