25-09-2016, 11:42
A może przyczyną jest grucha? Sprawdzałeś czy jest szczelna? Przeładowanie to błąd sterowania turbiną, lub zapieczona geometria. Skoro geometria odpada, to szukaj w sterowaniu.
Intercooler nie ma nic do tego, to tylko chłodnica powietrza. Co najwyżej może być nieszczelna.
Nie bardzo wiem jak jest to rozwiązane w AUY - może być czujnik elektryczny, ale u mnie na przewodzie do IC jest czujnik ciśnienia, z którego wężyk idzie do ECU. Dłuuugi wężyk, mogący też sparcieć.
Intercooler nie ma nic do tego, to tylko chłodnica powietrza. Co najwyżej może być nieszczelna.
Nie bardzo wiem jak jest to rozwiązane w AUY - może być czujnik elektryczny, ale u mnie na przewodzie do IC jest czujnik ciśnienia, z którego wężyk idzie do ECU. Dłuuugi wężyk, mogący też sparcieć.
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)