27-02-2016, 17:44
Paweł nie to że bym sie czepiał ale jak podłączysz manometr i trójniczek to bardzo dokładnie zmierzysz. Seryjnie ustawienie 0.9 dla AFN. Każda inna rozbieżność oznacza że jest gdzieś problem. Może wężyki , zaworek N75 , Vacumpompa itd. Nie każdy mechanik ma kompa i potrafi to robić a dzięki tej prostej metodzie można szybko zdiagnozować problem. Wiem też jak podłączyć żeby sprawdzić ile turbo potrafi wydać.
Jest: VW SHARAN 2.0 TDI BRT 140 KM, MAGIA TKWI W TDI
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM
Było: VW SHARAN 1.9 TDI AHU 90 KM
VW SHARAN 1.9 TDI 1Z 90 KM
VW SHARAN 2.0 ADY 115 KM