17-08-2010, 21:23
Miałem coś podobnego w passacie B5 1.9 TDi 115KM silnik ATJ ,na 4i 5 biegu odcinało turbine zaczełem szukać od ;
1.Węzyki podcisnienia
2.Zaworek podcisnienia popularnie zwany N75
3.Czyszczenia turbiny ,zapieczone kierownice
4.Sprawdzenie szczelności IC
Powodem odcinania turbiny była nie szczelny IC ,został on przetarty przez osłone doprowadzającą strumień powietrza z okolic kratki w zderzaku.
Osłona była żle zamontowana i pod wpływem predkosci i naporu powietrza przycierała żeberka chłodniczki IC .
1.Węzyki podcisnienia
2.Zaworek podcisnienia popularnie zwany N75
3.Czyszczenia turbiny ,zapieczone kierownice
4.Sprawdzenie szczelności IC
Powodem odcinania turbiny była nie szczelny IC ,został on przetarty przez osłone doprowadzającą strumień powietrza z okolic kratki w zderzaku.
Osłona była żle zamontowana i pod wpływem predkosci i naporu powietrza przycierała żeberka chłodniczki IC .
SHARAN 1.9 TDI 110KM 1998r
http://images.chomikuj.pl/button/Jabol2.0.gif[/IMG][/URL]
http://www.ekobris.pl Sprzątanie biur,hal,osiedli Warszawa
http://images.chomikuj.pl/button/Jabol2.0.gif[/IMG][/URL]
http://www.ekobris.pl Sprzątanie biur,hal,osiedli Warszawa