16-04-2013, 06:23
sision ty nie masz problemu z korasem tylko z ukladem zmiennych łopatek ktory jest w muszli goracej. Rozebrac to musisz i wyczyscić.
Co do korasów to zadna to nowosc. Tyle ze zazwyczja jest to tak robione ze musisz oddac swoj a dostajesz nowy w sensie regenerowany. Jak widac nie oferuja korasów nowych od producenta ( nie ma o tym zadnej zmianki a czesci jakie tam sprzedaja to tez nie pisze jakie to lozyska i nie ma ich tam za wiele rodzajów. To łozysko oporowe odpowiada wlasnie za luz osiowy i jak ma juz wytarcie to musi byc luz bo ni eutryzmuje w stalej pozycji wirnika. Jesli jest duzy luz to nie ma silu by lopatki nie tarły o obudowe a to wiemy co oznacza. Ceny jakie moga być za taki koras?? Mysle ze na zamiennikach nie mniej jak 500-800 zl. Nowe oryginalne jakby byly do kupienia to mysle ze nie taniej jak dwa razy tyle. Gwarancja na ten koras?? Nie rozsmieszajcie mnie. Papier moze i dostaniesz ale nikt ci jej nie uzna w razie awarii.
Co do korasów to zadna to nowosc. Tyle ze zazwyczja jest to tak robione ze musisz oddac swoj a dostajesz nowy w sensie regenerowany. Jak widac nie oferuja korasów nowych od producenta ( nie ma o tym zadnej zmianki a czesci jakie tam sprzedaja to tez nie pisze jakie to lozyska i nie ma ich tam za wiele rodzajów. To łozysko oporowe odpowiada wlasnie za luz osiowy i jak ma juz wytarcie to musi byc luz bo ni eutryzmuje w stalej pozycji wirnika. Jesli jest duzy luz to nie ma silu by lopatki nie tarły o obudowe a to wiemy co oznacza. Ceny jakie moga być za taki koras?? Mysle ze na zamiennikach nie mniej jak 500-800 zl. Nowe oryginalne jakby byly do kupienia to mysle ze nie taniej jak dwa razy tyle. Gwarancja na ten koras?? Nie rozsmieszajcie mnie. Papier moze i dostaniesz ale nikt ci jej nie uzna w razie awarii.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.