14-06-2010, 23:27
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 14-06-2010, 23:29 przez niebieski91.)
po tym co piszesz teraz to jeszcze moze dojść walnięta przepływka
Jak sie objawia to "odcięcie" o którym pisałes. i czy po ponownym uruchomieniu silnika problem na jakis czas znika ??
Zacznij od znalezienia kogos z wagiem za nim rozbierzesz Turbinke, vag pokaże Ci błędy, czy turbina przeładowuje, czy przepływka nie obcina dawek powietrza, i wtedy będziesz wiedział od czego zacząć
na początek spróbuj podmienić zaworki N75 i EGR one sa podobne - jeden N75 ma białą "czapeczke" a drugi czarna ale praktrycznie sa blixniacze - jak nic sie nie zmieni to n75 sprawny,
sprawdź wężyki podcisnienia może sa do wymiany
aha i czy to odcięcie objawia sie narastającym brakiem mocy czy po prostu rozłącza cie i zgaszenie i uruchomienie silnika to likwiduje
w pierwszym przypadku może wskazywac na przepływke w drugin faktycznie na turbine lub jak pisałem węzyki i zaworek
Jak sie objawia to "odcięcie" o którym pisałes. i czy po ponownym uruchomieniu silnika problem na jakis czas znika ??
Zacznij od znalezienia kogos z wagiem za nim rozbierzesz Turbinke, vag pokaże Ci błędy, czy turbina przeładowuje, czy przepływka nie obcina dawek powietrza, i wtedy będziesz wiedział od czego zacząć
na początek spróbuj podmienić zaworki N75 i EGR one sa podobne - jeden N75 ma białą "czapeczke" a drugi czarna ale praktrycznie sa blixniacze - jak nic sie nie zmieni to n75 sprawny,
sprawdź wężyki podcisnienia może sa do wymiany
aha i czy to odcięcie objawia sie narastającym brakiem mocy czy po prostu rozłącza cie i zgaszenie i uruchomienie silnika to likwiduje
w pierwszym przypadku może wskazywac na przepływke w drugin faktycznie na turbine lub jak pisałem węzyki i zaworek