Ja bym na tym seryjnym kolektorze nawet ori turbiny nie sadzał. Czemu ano wyciągnięcie i włożenie turbo wymaga akrobatyki niezłej już jak te śruby zapieczone są i po co sobie utrudniać. Bierzesz kolektor od 1.9 vp ale z golfa 3 lub 4 i nawet jak trzeba tam coś uciąć i dospawac to co to za problem. Ja u siebie w auy w sumie mając jakiś stary kolektor, kawałki rurek, płaskownika itp posadziłem turbo gtb. I teraz ściągnięcie umnie turbiny to nie przesadzam nic ale to jakieś 15 minut. Pokaż mi jak demontuje aż turbo u siebie. A tak w serii auy już są problemy by wyciągnąć turbo bo rurka podająca olej przeszkadza oraz te 8 śrub od kolektora z podkładkami odkręcić i potem przykręcić to jakaś droga przez mękę. A ja ściągam turbo w 15 minut i potem jeśli mam potrzebę to kolektor w jakieś 5 minut mam na stole.
Muszle w awx z tą szybko złączka to zawsze można uciąć i masz coś jak w afn. Tylko czy turbo awx podejdzie idealnie to nie wiem bo nie sprawdzałem ale są pewne różnice w turbinach podluzniaka do poprzeczniaka. Ja bym uważał z tym.
Muszle w awx z tą szybko złączka to zawsze można uciąć i masz coś jak w afn. Tylko czy turbo awx podejdzie idealnie to nie wiem bo nie sprawdzałem ale są pewne różnice w turbinach podluzniaka do poprzeczniaka. Ja bym uważał z tym.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.