Pedał gazu jest na potencjometrze. Podłącz samochód do VAG -a lub VCDS-a i zobacz, czy zmienia ci się położenie pedału od 0 do 100%.
To "cykanie" jest słyszalne z pod lewej nogi czy raczej za licznikiem? Dlaczego pytam, miałem kiedyś takie cykanie za licznikiem. Okazało się, że pękł mi wężyk w ECU łączący króciec na obudowie z przetwornikiem na płytce ECU. To cykanie to było działanie zaworu redukującego ciśnienie wewnątrz ECU.
Brak mocy może być spowodowany raczej niesprawną turbiną - może zrobiona na chińczyku i się skończyła. Pasowało by zrobić logi.
To "cykanie" jest słyszalne z pod lewej nogi czy raczej za licznikiem? Dlaczego pytam, miałem kiedyś takie cykanie za licznikiem. Okazało się, że pękł mi wężyk w ECU łączący króciec na obudowie z przetwornikiem na płytce ECU. To cykanie to było działanie zaworu redukującego ciśnienie wewnątrz ECU.
Brak mocy może być spowodowany raczej niesprawną turbiną - może zrobiona na chińczyku i się skończyła. Pasowało by zrobić logi.
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)