25-06-2014, 10:05
Mam taki problem:
Przeważnie na zimnym silniku, po przejechaniu około 2 km spada moc.
Dzieję się tak przeważnie w momencie kiedy wrzucam 4 i 5.
Ponad pół roku temu miałem identyczny problem.Okazało się, że do regeneracji pompowtryskiwacze.Pompki zregenerowane.Przez ponad pół roku spokój.Teraz znowu problem się powtórzył.Po podłączeniu do kompa wyszło,że pompki jak najbardziej ok.Wyskoczyło "Ciśnienie doładowania".
Wymieniony zaworek przy turbinie (z tego co mi wiadomo N75).
Już się cieszyłem bo w porównaniu z regeneracją pompek, koszt znikomy.
Dwa dni spokoju.... i ZNOWU!!!!!!!!!.
Wiem że turbo siedzi od silnika 90KM, natomiast wsadzony jest silnik 115KM.
Czy może to być przyczyną tego całego zamieszania???
Podobno z EGR-em też jest ok.Nie wiem już gdzie szukać przyczyny całego kłopotu?
Proszę o wszystkie możliwe rady....bo już wymiękam.
Przeważnie na zimnym silniku, po przejechaniu około 2 km spada moc.
Dzieję się tak przeważnie w momencie kiedy wrzucam 4 i 5.
Ponad pół roku temu miałem identyczny problem.Okazało się, że do regeneracji pompowtryskiwacze.Pompki zregenerowane.Przez ponad pół roku spokój.Teraz znowu problem się powtórzył.Po podłączeniu do kompa wyszło,że pompki jak najbardziej ok.Wyskoczyło "Ciśnienie doładowania".
Wymieniony zaworek przy turbinie (z tego co mi wiadomo N75).
Już się cieszyłem bo w porównaniu z regeneracją pompek, koszt znikomy.
Dwa dni spokoju.... i ZNOWU!!!!!!!!!.
Wiem że turbo siedzi od silnika 90KM, natomiast wsadzony jest silnik 115KM.
Czy może to być przyczyną tego całego zamieszania???
Podobno z EGR-em też jest ok.Nie wiem już gdzie szukać przyczyny całego kłopotu?
Proszę o wszystkie możliwe rady....bo już wymiękam.