Ocena wątku:
  • 3 głosów - średnia: 2.67
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Półosie i przeguby
Wiesz nie oczekuj że zawsze gkn będzie miał 100% pewny produkt. Ja kiedyś kupowałem tylko łożyska SKF ale od kiedy się popsuł to podziękowałem tej firmie. Bywa różnie jak widać a ostatni przykład to jednomas Valeo. Widzisz ja mam u siebie w trzech autach zamienione na Valeo i zero problemu a już drugi przypadek słyszę o problemie z zamiennikiem. Problem w tym czy chińczyk będzie lepszy? Jeszcze jakby ktoś zmierzył twardość tych elementów to możnaby coś domniemać.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




Tutaj wyczytałem, że oryginał Audi nie do zajechania... A tutaj widzę, że to to samo co oryginał, a ona słabe są.
Do SGA widzę tylko komplety z półosiami. Pod jakei auto szukać, aby był same przeguby?
Zmiana oryginałów miejscami, w moim przypadku (lewe na prawe i odwrotnie), daje jakiś pozytywny rezultat?

Pozdro.
Odpowiedz
Nasze przeguby są skazane na porażkę przez konstruktorów naszych autek wjedźcie sobie na kanał i od spodu zobaczcie ze półośki są krzywo osadzone czyli nie są równolegle między przegubami półoś skierowana jest w dól i trochę do przodu . Wniosek taki, że nasze tripody cały czas pracują wzdłużnie i się szybciej zużywają niż w audi gdzie wszystko jest równolegle myślę ze dobrym rozwiązaniem jest przerobić sobie na kulowy i kłopot powinien zniknąć pozdrawiam
Odpowiedz
A jak sprawa wyglada z zmiana miejsc? Lewe na prawe i odwrotnie?
Odpowiedz
Nic nie daje.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
Wiecie co, wydaje mi się że dużo zależy od sposobu traktowania samochodu. W starej Ali miałem przebieg nieznany, szacuje go na ponad 500 kkm, i nigdy nie miałem problemu z przegubami. Tak jak kupiłem ,tak sprzedałem. Co będzie w polifcie - nie wiem. Na razie mam 265 KKM i wszystko działa tak jak powinno.
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Odpowiedz




(22-12-2017, 20:12)traksio napisał(a): dzisiaj przyszla półoś i 2 wew przeguby homokinetyczne Wink

I Jak się sprawują te przeguby ?
Odpowiedz
Dziś przeprowadziłem operację wymany przegubów wewnętrznych.
Jak wcześniej pisałem - przy przyspieszaniu trzęsło kierownicą, im większe obciążenie tym większe drgania...
Zamontowałem przeguby od audi A6. Ponieważ miałem dostęp za free, wziąłem cztery półosie z myślą, że potestuję bo wszystkie miały minimalny luz (wyczuwalny).
Jedyny problem to fakt, że obudowa przegubu z audi jest "zakuta" tak, że nie można wyjąć krzyżaka z rolkami. Trzeba potraktować dremelem i usunąć trochę materiału.
Okazało się, że moje przeguby miały taki luz że już klekotało.

Efekt - samochód idzie gładko, nic nie drży.
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.
Odpowiedz
Super. Zawsze to mówię że podstawą to te przeguby.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
Podpowie ktos z jakiego silnika szukac wewnetrznych przegubow.
Wiem ze z a6 ale to będzie z c5 tak??
U mnie conajmniej ten wew od strony podpory ma luz.po wymianie wieloklinu teraz odzywa sie przy dohamowaniu na wstecznym najbardziej.
Mam wolne poloski z a6c5 2.5 tdi tam.wew przegub jest malinka.bedzie pasowal??
Czegos moge sie spodziewac przy przekladce czy wsio jest p&p???
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
Question Półosie sharan 4Motion Strazak93 1 1,377 07-03-2019, 14:27
Ostatni post: arekkrosno
  Legendarne przeguby... Pomocy! MelGrzybson 21 8,429 03-02-2016, 23:53
Ostatni post: toma126
  Przeniesienie napędu Sharan V6 /Półosie i przeguby/ bugi78 10 6,288 21-12-2014, 01:19
Ostatni post: piwek86

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości