09-02-2015, 11:41
Witam,
Ostatnio przeglądałem trochę kabelki przy silniku i znalazłem kilka słabych punktów tzn. po zdjęciu tych karbowanych rurek okazało się że przy niektórych wtyczkach są gołe druty, izolacja z nich wyparowała.
Zastanawiam się czy to po prostu zaklejać doraźnie czy wymienić całą wiązkę chociaż to dość droga opcja i pewnie roboty od metra. Przerabiał ktoś taki temat ? ciężko to wymienić?
Niedawno wymieniałem czujnik poziomu oleju i niestety jak się okazało mam teraz dwa sprawne. Bez demontażu połowy osprzętu z silnika dostęp do tej wiązki w zasadzie chyba niemożliwy, a pewnie też kabelki gdzieś uszkodzone.
Ostatnio przeglądałem trochę kabelki przy silniku i znalazłem kilka słabych punktów tzn. po zdjęciu tych karbowanych rurek okazało się że przy niektórych wtyczkach są gołe druty, izolacja z nich wyparowała.
Zastanawiam się czy to po prostu zaklejać doraźnie czy wymienić całą wiązkę chociaż to dość droga opcja i pewnie roboty od metra. Przerabiał ktoś taki temat ? ciężko to wymienić?
Niedawno wymieniałem czujnik poziomu oleju i niestety jak się okazało mam teraz dwa sprawne. Bez demontażu połowy osprzętu z silnika dostęp do tej wiązki w zasadzie chyba niemożliwy, a pewnie też kabelki gdzieś uszkodzone.
Pozdrawiam.
Volkswagen Sharan 1.9 TDI, AUY, 2002r. 115KM automat
Volkswagen Sharan 1.9 TDI, AUY, 2002r. 115KM automat