Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sharan MKI po liftingu a silniki na pompie wtryskowej
#1
Witam forumowiczów, mam pytanie odnośnie silników 1.9TDI napędzających Sharany MKI po liftingu, czy były stosowane jeszcze silniki z pompami wtryskowymi w nich czy tylko i wyłącznie pompowtryskiwacze?

Pozdrawiam i proszę o odpowiedź.
Odpowiedz




#2
Tylko pompowtryski, nawet w 90KM.
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Odpowiedz
#3
No to nieciekawie, wygląda na to, że to był mój ostatni samochód (VW Sharan 1,9TDI 1996 90KM), gdzie można było lać paliwo różnej jakości i nic się nie działo... Koniec twardych i tanich w utrzymaniu aut...;/

Dzięki za odpowiedź i pozdrawiam!
Odpowiedz
#4
A jaki cudem kupiłes Sharana z 1996 r po liftingu na pompowtryskach ??
Odpowiedz
#5
Przecież napisał, że teraz takiego ma.
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Odpowiedz
#6
Z tego, co wiem, była seria silników 1,9TDI o oznaczeniu kodowym AVG (na pompie wtryskowej), produkowanych w latach 1999-2000, ciekaw byłem, czy czasem nie zahaczyły one w Sharanach po lifcie.

Pozdrawiam.
Odpowiedz




#7
W przedliftach. Przedlifty były jakoś do czerwca 2000r. chyba. Niestety, teraz trzeba się z tym liczyć, że producenci kombinują, nic nie jest robione na trwałość, tylko określony czas a czy po tym okresie pochodzi miesiąc czy 10 lat to już ich nie obchodzi niestety.
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Odpowiedz
#8
Heh, zgadza się, akurat jestem po studiach mechatronicznych, miałem okazje być na serwisie VW jako praktykant i to, co wymusza zmiany konstrukcyjne w silnikach, a przede wszystkim w układach paliwowo-zapłonowych to wymogi środowiskowe, EURO oraz emisyjne podczas produkcji podzespołów... ma być tanio i eko, niestety odbija się to na jakości...
Odpowiedz
#9
No i też producent chce zarabiać, jak się nie zepsuje to części nie sprzeda Big Grin
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Odpowiedz
#10
Hah, to równieżBig Grin Jeżdżę na co dzień VW Vento (1,9TD, 1992) i tak patrząc na jakość wykonania wnętrza, czy nawet blacharkę, nie ma zbytnio porównania. W Vento deska, klamki, drzwi, praktycznie nie ma śladów użytkowania po plastikach, żadnych wytarć, prócz jakiś tam rys, a w Sharanie rączki w drzwiach ścierają się na potęgę, to samo plastiki wokół drzwi itp... widać, że lecieli już na ekonomię podczas produkcji komponentów niestety...

Dodam, że udało mi się podkręcić silniki i w Vento jak i w Sharanie Big Grin 1.9TD - nie do zajechania motory, natomiast przy 1.9TDI można niemalże cuda podczas Tuningu xD
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Nastawnik pompy wtryskowej Galaxy 1.9 90km 98r. Stiven 8 5,507 09-04-2015, 14:30
Ostatni post: Stiven
  Problem po naprawie pompy wtryskowej 1per 3 2,278 03-09-2014, 20:29
Ostatni post: andrew7800

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości