Liczba postów: 29
Liczba wątków: 3
Dołączył: Mar 2014
Reputacja:
0
31-05-2014, 22:03
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25-12-2014, 23:23 przez smok_wawelski.)
Jade sobie dzisiaj z rodzinką, wszystko pięknie. Wyskok do sklepu, powrót, a tu nagle FIS informuje mnie, że mam tankować.
Patrze na wskaźnik, a on pokazuje null.
Przed wyjazdem wiedziałem, że mam prawie pół baku, więc się zastanawiam o co common.
Po chwili od ruszenia wskaźnik zaczyna się bardzo, ale to bardzo wolno podnośić. Po ok 10km znowu pokazał mi pół baku.
Wogóle jakoś dziwnie wchodzi do tego baku, jakby mało. Pod korkiem paliwa w tej gumie jest jakaś dziura, u mnie jest ona zatkana jakimś czarnym mułem, czy to jest odpowietrznik, jak go przeczyścić, tak aby nie wepchnąć tego syfu jeszcze głębiej i czy on może być przyczyną złego wskazywania paliwa ?
Liczba postów: 1,358
Liczba wątków: 30
Dołączył: Aug 2012
Reputacja:
5
nie stanąłeś czasami lekko pod górkę ??a jeśli chodzi o tą gumę to jest kanał jak byś przelał paliwo wtedy one nie idzie po błotniku tylko w nadkole , wiec kolego śmiało możesz ją przepchać jakimś drutem
Jestem Marcin z Jastrowia i mam VW Touran 1,9 TDI 105 KM z 2007 roku
GG 7631161
Skype jak coś na PW
Nie nienawidzę cwaniactwa
służę pomocą w diagnostyce grupy VAG
Liczba postów: 829
Liczba wątków: 82
Dołączył: Feb 2014
Reputacja:
11
Znany mi przypadek z auta bez FIS - pomiar poziomu paliwa był realizowany poprzez pływak połączony z czymś w rodzaju potencjometru.
Wskaźnik paliwa działał jako woltomierz mierzący napięcie po przejściu przez tenże potencjometr.
Po wytarciu się ścieżki o zmiennej oporności potencjometru połączonego z pływakiem wskaźnik też tak świrował - pomagało czyszczenie ew lekkie dogięcie ślizgacza.
Podobne objawy mam też w moim staruszku Sharanie - przypuszczam że to ten temat ale z cieniem wątpliwości bo nie rozbierałem jeszcze pompy paliwa i pływaka w Sharanie.
Fis będzie tu zapewne tylko graficznym wskazaniem odczytu z wskaźnika paliwa.
Prawdę swą należy mówić głośno, nie schlebiając ani rzeczom, ani wypadkom, ani stosunkom, ani ideom - St. Żeromski
- Pozdrawiam - moja www - kontaktować się ze mną proszę przez e-mail
Liczba postów: 133
Liczba wątków: 18
Dołączył: Jun 2013
Reputacja:
0
Podłączę się pod temat gdyż mam taki sam obiaw, nie zawsze tak się dzieje, ale co jakiś czas nawet w czasie jazdy nagle wyskakuje mi info że trzeba tankować bo wskazówka martwa. I tak jak kolega pisze po kilku minutach wraca do normy i działa poprawnie.
Pozdrawiam.
Volkswagen Sharan 1.9 TDI, AUY, 2002r. 115KM automat
Liczba postów: 7
Liczba wątków: 1
Dołączył: Jun 2014
Reputacja:
0
Przy TDI wszelkie wskaźniki są elektronicznie regulowane. Możliwe, że adaptacja siadła.
Pozdrawiam.
Liczba postów: 215
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jun 2013
Reputacja:
1
wyjmij pompe paliwa przez wizje pod fotelem przy tylnych prawych drzwiach i sprawdz czy nie zawiesza sie blaszka na potecjometrze od pływaka lub przerwa moze sciezka sie wytarla lub wagiem zrob test wskaznikow