10-01-2017, 10:21
(10-01-2017, 10:13)schak napisał(a): trzeba zacząć od sprysków bo to jako pierwsze się zauważą a i na przeglądzie zawsze sprawdzają. Następną rzeczą jest samopoziomowanie ale ja w omedze miałem zwykłą regulację i nikt się nie przyczepił przez chyba 4 lata.
bo jest rozporządzenie UE (treści dikladnie nie pamiętam) ale tam dla lamp homologowanych jako xenon jest konieczność regulacji poziomu ale nie ma nic, żeby to mialo być samopoziomowanie. Diagnosta jak będzie dociekliwy to moze sie przyczepić (jakby miał taką wiedzę) ze auto bylo homologowane na zwykle lampy i taka przeróbka powinna zostać zateierdzona przez... chyba ITS.
ALHAMBRA 1.9 TDI ASZ 2005, VW LUPO 1.4, wcześniej : TOYOTA AVENSIS T25, MERCEDES E 220 W124, OPEL ASTRA G, JEEP CHEROKEE WAGONEER, MERCEDES W 123, POLONEZY, MALUCHY, DUŻE FIATY, I KILKADZIESIĄT RÓŻNYCH SŁUŻBOWYCH.... oraz motorynka Stella z silnikiem Java 50ccm