Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Montaż wskaźnika ciśnienia doładowania
#1
Panowie zakupiłem wskaźnik i mam pytanie. Chciałbym zamontować go na środku deski przy zegarku (Galaxy mkII). Którędy przeprowadzić wężyk ciśnieniowy do kabiny?
Odpowiedz




#2
Ja poprowadziłem w gumie (przelotka)między kabiną a silnikiem gdzie idzie główna wiązka ( powyżej pedałów trochę ).
Trzeba trochę się pogimnastykować żeby to tamtędy przecisnąć bo jest ciasno, ale da się.
Mógł byś to puścić tamtędy a potem jakoś poprowadzić go do nawiewu szyby i tam wyciągnąć .. ale to już nie wiem jak.
Sharan 1.9 TDI AUY + Suszarka ARL = 166KM i 393Nm
Odpowiedz
#3
Tam jest też zatkany gumą dodatkowy otwór, jakieś fi 40, także miejsca sporo o ile piszemy o tym samym miejscu i tak samo jest w sharanie jak i w galaxy.
Pozdrawiam,
Michał
-------------------------------------------------------------------------
Nie polemizuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu a później pobije doświadczeniem...
Odpowiedz
#4
Z auta wyleci analogowy zegarek z deski i w jego miejsce wejdzie elegancko manometr. Plusem takiego rozwiązania wydaje mi się gotowa inst. el. zegarka. Z drugiej strony szkoda mi trochę bo się do sikora przyzwyczaiłem.Sad
Odpowiedz
#5
Mi osobiście w Galaxy się wyjątkowo nie podoba ten zegarek na środku deski ... i w sumie Ciśnienie doładowania godnie wypełniło by to miejsce ;-)
Sharan 1.9 TDI AUY + Suszarka ARL = 166KM i 393Nm
Odpowiedz
#6
zapodajcie jakies foty z tego. Nie wiem czy montaz takiego gadzetu ma tu jakis sens bo to raczej niewiele bedzie mowic.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




#7
Ja tutaj zamontowałem, na razie najtańszy za 100 wskaźnik.
W planach miałem zakupić nowszy ( z przewodami a nie rurką do samego zegara ) i wsadzić w lewy słupek.
Jednak tak jak jest nawet mi nie przekszadza, tzn nie ma potrzeby na niego patrzyć cały czas a jak mnie interesuje co i jak to zerknę na dół w lewo i wszystko ładnie widać Smile Na razie zostanie tak jak jest a kiedyś może będzie inny w innym miejscu.

[Obrazek: j5svbCAl.jpg]

[Obrazek: WFPThIJl.jpg]

[Obrazek: uWG99LRl.jpg]
Sharan 1.9 TDI AUY + Suszarka ARL = 166KM i 393Nm
Odpowiedz
#8
dokladnosc podzialki i tak nie bedzie jakas dokladna czyli i tak nie zauwazy sie nic niepokojacego.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#9
Podziałka jest dokładna. Miałem taki wskaźnik w passacie, i zdawał egzamin celująco. Dzięki niemu wiedziałem na ile mogę sobie pozwolić podkręcając turbinę. Taki wskaźnik powinien się znaleźć w każdym aucie z turbo, które jest modzone.
Auto bez gleby jest jak kobieta bez cycków. Niby pojeździć się da, ale czegoś brakuje.
Odpowiedz
#10
slabe zdjecia ale wydaj mi sie ze tam nie wyczujesz przeladowania o 50 mBar. Patrzac na grubosc wskazowki i to ze podzialak jest z dokladnoscia gora 100 mBar czyli 0.1 bara a moz einawet 0.2 bara to raczje slaba ta dokladnosc. Generalnie tak czy siak wskaznikw dieslu? hmm slaby pomysl no moze jakby peklo ta ze 280 koni to mozna by pomyslec o takim wskazniku ale i tak wole podpiac lapka i zapisac logi. Tak to przecie znie bede jechal i caly cza sie gapil na wskaznik by miec jakis obraz. Jak rozpedzasz silnik to zawsze masz jakies tam zadane wartosci doladowania ( nie sa stale ) no i wartosci rzeczywiste ( tez nie sa stale i identyczne jak te wymagane). Są overbosty ktore tez trwaja jakis czas. jesli turbo w miare nowe to duze prawdopodobienstwo ze chodzi plynnie sterowanie a jak juz troszke podlatane i sa mozliwe male usterki to watpie by cisnienie bylo idealne. Tego nie zauwazysz na wskazniku tego typu. Taki wskaznik ma jako taki sens w silniku benzynowym ale w dieslu czy ja wiem.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz




Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości