tomzdr
Użytkownik niezarejestrowany...
Witam miłośników Sharanków
Mam problem z zaciskiem tylnym, a mianowicie - demontaż owego ujawnił wżery na sworzniu od ręcznego i mimo zastosowania zestawu naprawczego, nadal wycieka płyn.
Ostateczna diagnoza fachowców: tenże sworzeń jest niewymienny i trzeba szukać drugiego zacisku lub oddać do regeneracji.
I tu chciałbym skorzystać z Waszego doświadczenia. Znalazłem kilka aukcji na Alle... z usługą regeneracji zacisków. Zadzwoniłem, przedstawiłem problem i powiedziano, że "wszystko robią" i "będzie Pan zadowolony"
Czy dobrze rozumuję? Skoro sworzeń nie jest dostępny, to co? Dotaczają nowy? Mają tajne dojścia to tych części?
Pan z telefonu nie chciał jednoznacznie powiedzieć.
Może ktoś korzystał i podzieli się wiedzą? Lub zna namiary na taką usługę?
Liczba postów: 2,036
Liczba wątków: 84
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
2
Kup regenerowany, dostaniesz inny, a swój oddajesz. W hurtowniach motoryzacyjnych też tak można kupić.
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Liczba postów: 252
Liczba wątków: 3
Dołączył: Feb 2013
Reputacja:
0
29-05-2014, 15:33
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-05-2014, 15:34 przez Uciek.)
Ten sworzeń to część wymienna. Miły pan nie chciał zdradzić tajemnicy. Sworzeń jest dostępny w Intercarsie lecz tylko i wyłącznie dla warsztatów. Ty jako zwykły klient nie dokupisz tego. Odkryłem ten proceder kiedy szukałem sworzni do swoich zacisków.
Auto bez gleby jest jak kobieta bez cycków. Niby pojeździć się da, ale czegoś brakuje.
Liczba postów: 584
Liczba wątków: 9
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
5
29-05-2014, 20:34
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29-05-2014, 21:28 przez dmusek.)
Nie warto.
Zrobisz sam. Ja wykorzystałem częsci z zaciskow od golfa. Tylko musisz uważać bo lewy się odrobinę różni od prawego. Tzn. W cylinderkach właśnie te ośki od ręcznego mają: jedna jajowaty bolczyk, a druga jajowaty otworek, ktore musza ze soba pasowac.
Jesli masz czas i checi to zrobisz wszystko sam.
Jakby co to służe pomoca, bo mam gdzies stary zacisk, to moge fotki porobic. Bo akurat mam troche wolnego. Albo znajde link ktory Tobie pomoże.
I najważniejsze. Urzadzenie specjalne lub zamiennik czyli klucz od kątówki do wkręcania cylinderka jest potrzebny.
forum.vw-passat.pl/archive/index.php/t-16193.html
To ten link z forum passata.
A zreszta pełno jest filmów na you... Znanym serwisie z filmikami.
tomzdr
Użytkownik niezarejestrowany...
Dziękuję Wam za zainteresowanie
W weekend postaram się go jeszcze raz rozebrać i pokombinować.
@dmusek: sworzeń ze zdjęcia to jakoś inaczej wygląda niż to, co ja mam. Możliwe też, że to ja nieprecyzyjnie określiłem nazwę. Jestem amatorem w naprawach samochodów.
Wyciek płynu jest najintensywniejszy przy operowaniu ręcznym, tam jest sworzeń w tulei, ze sprężyną, itp.
Jak dam zdjęcia, będzie jasne, o co mi chodzi
Liczba postów: 584
Liczba wątków: 9
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
5
30-05-2014, 07:49
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-05-2014, 07:57 przez dmusek.)
Wiem, o co Ci chodzi. Przegnil Ci sworzeń i na nim puszcza płyn i to w tym miejscu gdzie jest zagłębienie na uszczelkę.
Wiem, ze jest inny dlatego napisałem o tym.
Co do koszyczka ze spężyną. To łączy on ten sworzeń od ręcznego z częścią o szerokim gwincie, ktora wypycha cylinderek.
Są dwa rodzaje: jeden da się wyciagnac w całosci a w drugim trzeba uważac, zeby nie dostac koszyczkiem po zebach jak sie wyciaga simering.
Niektorzy to nawet potrafia ten sforzen od recznego naspawac i przetoczyc, lub przetoczyc i wcisnac na to tulejke na goraco.