12-12-2011, 12:23
Cóż...wymieniłem nagrzewnicę. I dobrze ponieważ poprzednia była kompletnie rozszczelniona. Problem ze smrodem i parowaniem szyb zniknął. Natomiast temperaturę silnika w tej chwili monitoruję w różnych warunkach.
Jadąć przykładowo 110km/h z włączonym ogrzewaniem na 21 st C tempereturę miałem 98-99. Kiedy dałem w ustawienie LOW temperatura wskocztła na 101. Była to trasa rzędu 34km. Dodam jeszcze , że silnik szybko sie nagrzewa....w TDI chyba silniki grzeją się dłużej....Trochę mnie to zastanawia bo jak przyjdzie temperatura na dworze 30 st C??
W każdym razie temperature cieczy wskaźnik pokazuje na srodku ewentualnie milimetr w prawo od środka.
Jadąć przykładowo 110km/h z włączonym ogrzewaniem na 21 st C tempereturę miałem 98-99. Kiedy dałem w ustawienie LOW temperatura wskocztła na 101. Była to trasa rzędu 34km. Dodam jeszcze , że silnik szybko sie nagrzewa....w TDI chyba silniki grzeją się dłużej....Trochę mnie to zastanawia bo jak przyjdzie temperatura na dworze 30 st C??
W każdym razie temperature cieczy wskaźnik pokazuje na srodku ewentualnie milimetr w prawo od środka.