22-02-2012, 09:47
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 22-02-2012, 09:54 przez daneczek76.)
Na początku gdy auto się po odpaleniu zaczyna nagrzewacz to olej później dochodzi do żądanej temperatury niż płyn chłodzący. I raczej na początku chcemy aby olej nabrał jak najszybciej temperaturę płynięcia i pracy aby jak najlepiej smarował silnik i nie chodził przez bypass.
Ta chłodnica to dobry pomysł ale raczej dla aut po wirusie , ja bym zostawił jak jest.
Kompatybilne w ETKA chłodnice to silnik 1Z, AHU oczywiście większa chłodnica, to też większy króciec gwintowany który w nią wchodzi. Raczej od AUY pasować nie będzie bo tam jest filtr jako wkład a u ciebie jest puszka i może PNP nie pasować.
A temperatura 97 stopni przy normalnej pracy to nic dziwnego i jest ok a jak trochę przypałujesz to ma praw skoczyć i też tu nic nadzwyczajnego nie ma.
Ta chłodnica to dobry pomysł ale raczej dla aut po wirusie , ja bym zostawił jak jest.
Kompatybilne w ETKA chłodnice to silnik 1Z, AHU oczywiście większa chłodnica, to też większy króciec gwintowany który w nią wchodzi. Raczej od AUY pasować nie będzie bo tam jest filtr jako wkład a u ciebie jest puszka i może PNP nie pasować.
A temperatura 97 stopni przy normalnej pracy to nic dziwnego i jest ok a jak trochę przypałujesz to ma praw skoczyć i też tu nic nadzwyczajnego nie ma.
Proszę pisać na Maila bo PW jest zapchane.