23-10-2018, 07:17
Pierwsza sprawa
Zeby skrzynia pracowala prawidlowo nie moze byc zadnych bledow w silniku i innych podzespolach, wszystko jest ze soba powiązane a skrzynia wtedy przechodzi w tryb awaryjny lub tez inne ma objawy
Szarpniecia przy zmianie biegow swiadcza o zuzytych tarczach sprzeglowych
Sprawa druga
Olej ma byc taki jak przewiduje producent, niedopuszczalny jest olej czerwony do ukladow wspomagania
Trzy
Olej im chlodniejszy tym lepiej dla skrzyni, sprzeglo hydrokinetyczne wykorzystuje tarcie wiec zadki olej to slabe tarcie
Zeby skrzynia pracowala prawidlowo nie moze byc zadnych bledow w silniku i innych podzespolach, wszystko jest ze soba powiązane a skrzynia wtedy przechodzi w tryb awaryjny lub tez inne ma objawy
Szarpniecia przy zmianie biegow swiadcza o zuzytych tarczach sprzeglowych
Sprawa druga
Olej ma byc taki jak przewiduje producent, niedopuszczalny jest olej czerwony do ukladow wspomagania
Trzy
Olej im chlodniejszy tym lepiej dla skrzyni, sprzeglo hydrokinetyczne wykorzystuje tarcie wiec zadki olej to slabe tarcie