Witam ponownie,
mam kolejny problem z moim autkiem.
z rana lub po minimum 30minutowym postoju auto po odpaleniu traci obroty i gaśnie. pomaga trzymanie gazu ( 1k rpm wystarcza ) dzieje się tak przez 2-3minutki od odpalenia później wszystko jest ok. do momentu kolejnego zgaszenia silnika z postojem.
nie ma znaczenia czy na dworze jest -10 czy +30
to samo jest na gazie i benzynie
świece i przewody nowe bosh / ngk
błędy jakie pokazuje VAG to 2x lambda górna i dolna wartość.
ma ktoś jakiś pomysł co może być ??
mechanik mówi ze sondy albo przepustnica lecz tydzień temu mówił że przewody a po wymianie to samo z tym że już nie szarpie tak mocno jak przed wymianą kabli WN
Witam, wyczyściłem przepustnice. auto nie gaśnie lecz ma za wysokie obroty 1200-1400 oraz wolno spadają obroty lekko drgną w górę i powoli zaczynają opadać.
Właśnie odebrałem autko od mechanika który podmieniał przepustnice i robił adaptacje vagiem. nic to nie dało.
powiedział jeszcze że jak zdjął przewód od podciśnienia to obroty ładnie pracowały ( jakby był za szczelny układ )
macie jakieś pomysły ?
zaczął palić 20/100 lpg ;./
mam kolejny problem z moim autkiem.
z rana lub po minimum 30minutowym postoju auto po odpaleniu traci obroty i gaśnie. pomaga trzymanie gazu ( 1k rpm wystarcza ) dzieje się tak przez 2-3minutki od odpalenia później wszystko jest ok. do momentu kolejnego zgaszenia silnika z postojem.
nie ma znaczenia czy na dworze jest -10 czy +30
to samo jest na gazie i benzynie
świece i przewody nowe bosh / ngk
błędy jakie pokazuje VAG to 2x lambda górna i dolna wartość.
ma ktoś jakiś pomysł co może być ??
mechanik mówi ze sondy albo przepustnica lecz tydzień temu mówił że przewody a po wymianie to samo z tym że już nie szarpie tak mocno jak przed wymianą kabli WN
Witam, wyczyściłem przepustnice. auto nie gaśnie lecz ma za wysokie obroty 1200-1400 oraz wolno spadają obroty lekko drgną w górę i powoli zaczynają opadać.
Właśnie odebrałem autko od mechanika który podmieniał przepustnice i robił adaptacje vagiem. nic to nie dało.
powiedział jeszcze że jak zdjął przewód od podciśnienia to obroty ładnie pracowały ( jakby był za szczelny układ )
macie jakieś pomysły ?
zaczął palić 20/100 lpg ;./