w 100% nie jestem pewien ale ok 5min z tego co zauważyłem jak to jest ważne mogę spróbowac dokładnie. Ale to nie jest nic związanego z szybami raczej bo jak wyciągnę ten termiczny bezpiecznik wpinam tam amperomierz jest 0mA otworzę nie zależnie które drzwi na moment rośnie do 70mA i spada na 0mA. tak że tam poboru nie ma. Kurde szkoda że nie ma nikt schematu mam znajomego elektronika nie samochodowego ogólnego ale lubiącego to co robi chciałby mi pomóc ale mówi że potrzebowałby schematu BSI a chociaż tego 5A bezpiecznika co on robi.
z tego co czytam to ten 5A bezpiecznik to nr 55 ale goście mieli o wiele większy pobór niż ja mam chodzi o te 70mA które znikają po równiutkiej godzinie. Tata ma starego b4 passata u niego radio jest tak podpięte że po pełnej godzinie czy jedzie czy stoi radio się wyłancza tylko pytanie co taką czasówką steruje co puszcza ten przekaźnik.
z tego co czytam to ten 5A bezpiecznik to nr 55 ale goście mieli o wiele większy pobór niż ja mam chodzi o te 70mA które znikają po równiutkiej godzinie. Tata ma starego b4 passata u niego radio jest tak podpięte że po pełnej godzinie czy jedzie czy stoi radio się wyłancza tylko pytanie co taką czasówką steruje co puszcza ten przekaźnik.