Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
to widac ze dales do kowali a nie do mechaników skoro tak wymienili rozrzad. Laptop, kabelek, i regulujesz kolo walka rozrzadu na fasolkach. Ma byc w okolicach 0 ale elpoej nawet dac tak na -0.5. Ty masz na +2 wiec duzo za duzo.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 15
Liczba wątków: 1
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
Ok poczytam i postaram się ustawić. Rozrząd wymieniany był przez pracownika ASO grupy VW na oryg. częściach .
Czy poza kierowniczkami w turbo i kątem coś jeszcze go boli ? Na co jeszcze zwrócić uwagę.
Seat Alhambra 2005 1,9TDI
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
tak jak pisalem. Poprawic kąt synchronizacji. Sprawdzic sterowanie turbina izrobic logi. Wtedy bedziemy myslec czy cos jeszcze.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 15
Liczba wątków: 1
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
Wesol dziękuję za porady.
Mimo niedzieli skusiłem się na ten kat i oto log jutro trasa zobaczę jak będzie leciał, sprawdzę doładowanie turbo i ponownie wkleję logi.
Grupy: 004,004 -
http://vaglog.rtnet.pl/scorpik77_169192.html
Seat Alhambra 2005 1,9TDI
Liczba postów: 15
Liczba wątków: 1
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
Takie problemy zawsze albo w niedzielę albo w święta. Dziś wyjazd do rodziny i oczywiście brak mocy powrócił.
Kąt ustawiony na -0,6 wedle zaleceń było dobrze ale wyczytałem na innym forum że optymalnie będzie -1,7 tak więc zrobiłem. Moc rewelacja trasa 700 km super raz się przytkał ale na autostradzie poleciał prawie 170 km/h.
Dziś wyjazd całą rodziną i oczywiście im cieplejszy silnik tym gorzej po około 7 km zapaliła się kontrolka ESP i totalny brak mocy. Pomyślałem NOTLAUF zgasiłem silnik odpaliłem i już na wolnych telepanie jak by palił na 3 gary . Z duszą na ramieniu ( córka 7 m-cy na pokładzie ) do domu. VAG i błędy :
18076 Wtryskiwacz 3 - przerwa
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY
16687 Brak zapłonu cylinder 3
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
Przestawiłem kąt na zadany z tego forum ale bez zmian. Wyczytałem gdzieś że może przewody. Wykręciłem wtyczkę z boku ( to chyba od wtrysków ) wyczyściłem styki lekko szpileczką poprawiłem nadal bez zmian. VAG w grupie 13 pokazuje :
-1,6 : -0,4; 3 ; -1,3
zawiesił się ten 3 czy po prostu czy padł ?
Błagam o pomoc jutro znowu mam jechać 200 km.
PS. Wesołych świąt ( moje już są wesołe)
Seat Alhambra 2005 1,9TDI
Liczba postów: 215
Liczba wątków: 2
Dołączył: Jun 2013
Reputacja:
1
odkręć pokrywę klawiatury i poodginaj piny na wtyczkach od pompek może zadziała pozdr
Liczba postów: 15
Liczba wątków: 1
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
20-04-2014, 19:54
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20-04-2014, 19:54 przez scorpik77.)
Jaro211 miałeś rację, wiedziałem że o jakieś kable chodziło ( WESOŁ pisał już na tym forum ) ale nie wiedziałem gdzie. Właściwie oboje Panowie mieliście rację.
Wtyki poprawione na wszystkich wtryskach, teraz na zimnym i na ciepłym jest ok. Po świętach czyszczenie turbawki i logi . Dziękuję za szybką odp.
Seat Alhambra 2005 1,9TDI