Liczba postów: 15
Liczba wątków: 1
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
Witam proszę o analizę logów
Grupy: 008 -
http://vaglog.rtnet.pl/scorpik77_169102.html
Grupy: 011 -
http://vaglog.rtnet.pl/scorpik77_169103.html
Grupy: 001 -
http://vaglog.rtnet.pl/scorpik77_169104.html
Grupy: 004 -
http://vaglog.rtnet.pl/scorpik77_169105.html
Grupy: 000 -
http://vaglog.rtnet.pl/scorpik77_169106.html
Grupy: 003 -
http://vaglog.rtnet.pl/scorpik77_169107.html
Grupy: 010 -
http://vaglog.rtnet.pl/scorpik77_169108.html
Grupy: 001 -
http://vaglog.rtnet.pl/scorpik77_169109.html
Wczoraj nastąpiło dziwne szarpanie przy 2500 obr oraz lekki spadek mocy.
Kolejna przypadłość prędkość ma tylko 160 -165 km/h przy 3200 obrotów na 6 biegu.Samochód często lata trasy więc prędkość testowałem już z gps bez na 5 biegu prędkość taka sama obroty 3600.
Auto jest to wersja w której powinien raczej siedzieć silnik ASZ ale jest AUY czemu ? nie wiem taki kupiłem
Seat Alhambra 2005 1,9TDI
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
czemu niby mialby byc asz w tej budzie??
Cos tam w sofcie grzebane ale czy dobrze czy nieudolnie to niewiadomo. Napewno sa problemy z doladoaniem turbiny, zmienną geoemtrie i sterowanie nią trzebaby sprawdzic. Deczko zanizone wartosci na przeplywce ale póki nie zostanie doprowadzone doladowanie do ladu to mozna jedynie gdybac.
Mozesz tez zapodac logi statyczne bedzie mozna cos wiecej powiedziec.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 15
Liczba wątków: 1
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
13-04-2014, 14:08
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-04-2014, 14:09 przez scorpik77.)
Dziękuję za bardzo szybką odp.
oto logi statyczne z przed 5 min
Grupy: 004 -
http://vaglog.rtnet.pl/scorpik77_169119.html
Grupy: 000 -
http://vaglog.rtnet.pl/scorpik77_169120.html
Grupy: 001 -
http://vaglog.rtnet.pl/scorpik77_169121.html
Grupy: 003 -
http://vaglog.rtnet.pl/scorpik77_169122.html
Grupy: 013 -
http://vaglog.rtnet.pl/scorpik77_169123.html
dlaczego powinien być ASZ ponieważ taki silnik jest po VIN , chciałem wymienić lewą półoś i miałem w ręku od AUY była dużo cieńsza niż ta która jest moim aucie, mechanik stwierdził że mam wersję od ASZ więc już sam nie wiem.
Wracając do objawów podczas robienia logów mam podłączony EGR normalnie od prawie roku był zaślepiony po ówczesnym dokładnym wyczyszczeniu. Co do turbiny to ostatnio sprawdzałem i gruszka chodziła w miarę, ciężko ale chodziła.
Seat Alhambra 2005 1,9TDI
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
Połowie są takie same więc ci ten mech głupoty podpowiadał. Status rób w bś a nie w mb. Nie po bon sprawdzają silnik tylko po oznaczeniach. geo nie stoi dęba tylko się przucina.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 15
Liczba wątków: 1
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
" Status rób w bś a nie w mb " nie kumam ?
"Nie po bon sprawdzają silnik " też nie kumam ?
Pisałem że po nr. VIN wychodzi że silnik ASZ a w realu AUY. Co z tymi statycznymi nie tak ?
Seat Alhambra 2005 1,9TDI
Liczba postów: 2,036
Liczba wątków: 84
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
2
To pierwsze, że statyczne rób w nastawach podstawowych (Basic Settings). A to drugie też nie wiem
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
13-04-2014, 14:58
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-04-2014, 15:21 przez wesol.)
Nie po vin sprawdzaj tylko po oznaczeniach w bagażniku. Mi po vin to wyszło 2.8
z tela pisze i mi tak wariat przemienia literki. Im nowszy tel tym coraz gorzej.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 15
Liczba wątków: 1
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
13-04-2014, 15:27
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13-04-2014, 15:28 przez scorpik77.)
Szukałem wklejki ale bez rezultatu więc może faktycznie jest to AUY z wirusem na 130 KM.
Wracając do logów z nastawą podstawową :
Grupy: 004 -
http://vaglog.rtnet.pl/scorpik77_169131.html
Grupy: 003 -
http://vaglog.rtnet.pl/scorpik77_169132.html
Grupy: 000 -
http://vaglog.rtnet.pl/scorpik77_169133.html
Grupy: 011 -
http://vaglog.rtnet.pl/scorpik77_169134.html
więcej nie dało się zrobić.
Turbinę sprawdzę w najbliższym czasie ( na razie mam 2 trasy po 500 km na ten tydzień ) Rozumiem że to może być także powodem nie uzyskania max prędkości. Jakieś doświadczenia z demontażu turbo ? w tym silniku.
Seat Alhambra 2005 1,9TDI
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
ktory to rok auta?
Przede wszystkim to masz kompetnie nie ustawiony kąt synchronizacji. Nie dziwie sie ze to auto nie ma mocy. Geometria niby chodzi ale to jest test od deski do deski czyli ON OFF a wiemy ze podczas jazdy to jest plyne regulowanie doladowania suszary. Nic nie mowilem o rozbieraniu turbo tylko o sprawdzeniu sterowania zmiennej geo w turbinie. W sobote w swoim robilem i sie okazalo ze gruszka umarla ze starosci- poprostu korozja zrobila swoje. Tak samo elektrozaworek tez lubi sie od brudu przycinac. Masz to posprawdzac a na forum o tym dyskusji i wyjasnien jest pelno. Poszukac, poczytac, zastosowac sie do tego.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 15
Liczba wątków: 1
Dołączył: Sep 2012
Reputacja:
0
Seat Alhambra Rok 2005
Ok więc kanał, sprawdzenie gruszki i czyszczenie , sprawdzenie wężyków itp.
Co z tym kątem ? Po zakupie wymieniałem rozrząd czy mogli coś schrzanić ? Ciężko go ustawić ?
Seat Alhambra 2005 1,9TDI