Liczba postów: 2,036
Liczba wątków: 84
Dołączył: Jan 2013
Reputacja:
2
Logi robisz w kanale 01-Engine, które bloki masz podane w dziale VAG->Analizy logów, tam jest porada jak zrobić logi
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
i teraz zapewne kupi jakas uzywke czy cos w tym stylu powiedzmy za 700 zl i po zsumowaniu kosztów wyjdzie kwotka konkretna. Jak dobrze pamietam nowa suszarka porsto z fabryki do AUY i pokrewnych to cos kolo 1600-1700 zl i temat by byl zamkniety na kolejne 10 lat.
Porada logowania jest na forum- kwestia chęci i poczytania.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 12
Liczba wątków: 2
Dołączył: Apr 2013
Reputacja:
0
Właśnie tak to jest, że najpierw trzeba było poczytać co piszą chłopy na forum.
Oglądałem już dzisiaj nawet taką jedną używkę za 700 zł właśnie.
Jeżeli okaże się, że to wina turbo będę walczył o zwrot kasy. Chce chłop reklamy na lokalnym rynku to ją będzie miał.
Koszta jakie poniosłem na obecną chwilę to:
- wyjecie z włożeniem: 250 zł
- regeneracja: 550 zł
- ponowne wyjęcie z włożeniem: 250 zł
- c.d.n
Liczba postów: 170
Liczba wątków: 2
Dołączył: Mar 2013
Reputacja:
0
Kolego logi to bedziesz robil jak bedzie silnik wpadal w tryb awaryjny. Nie doczytalem sie nigdzie, zebys uskarzal sie na zla prace sprezarki. Tego czy turbina puszcza olej nie czyta sie na ekranie komputera tylko stwierdza demontujac waz kolektora ssacego. Moze byc wilgotny z oleju ale jezeli masz tam olej, ktory leje sie ciurkiem to regeneracja jest skopana. Wtedy niech ten kto regenerowal zleca demontaz-montaz na swoj koszt.
Regeneracja nieszczelnosci, gwizdy i inne cuda. Moja nie swiszczy jest cicho i ograniczyla zuzycie oleju o polowe wiec jestem zadowolony. 800zl z montazem i najwiecej skrza sie ci, co nie regenerowali. Jak padnie to napisze bo od grudnia to ledwie 25tys zrobilem.
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
15-04-2014, 18:16
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15-04-2014, 18:20 przez wesol.)
a za 700 to ja kupilem zdrowiutenką suszarke z golfa ASz a bywaja i po 500 zl. Luzów zero, praca idealna. koszt montazu demintazu zero bo robilem sam. Efekt w podpisie.
Owszem nic nie swiadczy ze jego turbo jest zle czy cos ale juz widac ze grzebane zapewne bylo pryz gruszcze a po co to ja nie wiem. Regenerowali srodek czyli koras to po co dotykac inne elementy nie zwiazane z samym sercem suszarki?? Skoro pozno wstaje to albo majstrowane przy tej gruszce albo wirnik ma jakies opory i dlatego sie pozno rozkreca albo wirnik na czesci goracej ma postrzepione lopatki wiec jego efektywnosc jest slaba. Wszelkie takie akcje juz spotkalem wlasnie po regeneracjach.
Co do regeneracji to jeszcze nalezy pamietac ze te czesci ktore wlasnie stanowia zmienna geometrie i jej sterowanie tez sie wycieraja i na to zazwyczja przy regeneracji nikt nie patrzy a nawet gdyby to co maja z tym zrobic jak czesci nowych na wymiane tego nie ma??
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 64
Liczba wątków: 0
Dołączył: Mar 2011
Reputacja:
0
Zdaje się, że VWTool ale i tak nic nie widać z tego filmiku.
Logi robisz 3,8,11, warunek silnik rozgrzany, 3 a jeszcze lepiej 4 bieg, obroty od 1300-1500 i but w podłodze. Masz osiągnąć min 3000obr. więc trochę wolnej drogi potrzebujesz.
Pozdrawiam