Liczba postów: 348
Liczba wątków: 18
Dołączył: Apr 2010
Reputacja:
3
Ostatnio zaobserwowałem że jak silnik mi sie nagrzeje i go zgaszę to kręce z 3-5 s zanim zaskoczy
na zimnym pali od strzała
mechanior który robił mi rozrząd ustawiał kąt wtrysku itp - wierze mu bo nie jedno auto u niego robiłem - ale mówił mi że moge miec czasem problem z odpaleniem cieplęgo
wywiedziałęm sie troche i podobno to problem z mapami startowymi - kto wie ile taka przyjemność(nowe mapy) może kosztować i czy to faktycznie to
opel55
Użytkownik niezarejestrowany...
Miałem to samo na ciepłym palił dopiero po dłuższym kręceniu, zmieniłem dawkę startową i było OK ale dalej mnie męczył ten problem i wyczytałem że to rozrusznik? trochę się zdziwiłem co ma rozrusznik do tego jak mi się wydawało że kręci dobrze. Ale... wyciągnąłem rozrusznik i kicha nie miał prawie 2 szczotek!!! po wymianie na nowe 32zł i ustawienie ustawień na fabryczne to pali od kopa czy zimny czy ciepły. A i słychać tyeraz że dużo lepiej kręci. 99% to ci pomoże ale na pewno nie zaszkodzi i cena mini a mapy to parę setek. Pracy samemu pierwszy raz z dojazdem do sklepu to 2 godziny.
Liczba postów: 14,561
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
w VPekach byly problemy ze startem na cieplym silniku. Winna jest temu mapa znaczy sie ochrona kola dwumasowego i nie daje duzej ilosci paliwa na rozruchu tylko tak srednio. mozna przekodowac na automat( bo nie posiadaja dwumasy) albo u tunera przy robieniu chipsa moze podniesc dawke startowa. Vagiem tez mozna podniesc dawke startowa ale zazwyczja w niewielkim zakresie co tez poprawia rozruch cieplego.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.