Ocena wątku:
  • 19 głosów - średnia: 2.58
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
czy to faktycznie "mapy"
#1
Ostatnio zaobserwowałem że jak silnik mi sie nagrzeje i go zgaszę to kręce z 3-5 s zanim zaskoczy
na zimnym pali od strzała

mechanior który robił mi rozrząd ustawiał kąt wtrysku itp - wierze mu bo nie jedno auto u niego robiłem - ale mówił mi że moge miec czasem problem z odpaleniem cieplęgo

wywiedziałęm sie troche i podobno to problem z mapami startowymi - kto wie ile taka przyjemność(nowe mapy) może kosztować i czy to faktycznie to
Odpowiedz




#2
spotkałem się dzisiaj w internecie z podobnym problemem i tam piszą że mogą być różne przyczyny ale najczęstszą to pompa wtryskowa albo zła dawka rozruchowa ciepłego silnika. Chodzi o to że silnika dostaje za mało paliwa. Gość który miał ten problem załatwił to ustawieniem w komputerze więc może warto od tej strony do tego podejść Smile
Odpowiedz
#3
marecki_name

rozmawiałem juz z gościem co mi robił logi dynamiczne - jade do niego na virusika (chce miec jakieś 130 kucy i troche wiecej niutona) przy okazji tego więc sprawdzi mi mapy i poreguluje co trzeba i od razu autko na hamownie pójdzie także bede miał wykresik

www.soft-car.pl
Odpowiedz
#4
Miałem to samo na ciepłym palił dopiero po dłuższym kręceniu, zmieniłem dawkę startową i było OK ale dalej mnie męczył ten problem i wyczytałem że to rozrusznik? trochę się zdziwiłem co ma rozrusznik do tego jak mi się wydawało że kręci dobrze. Ale... wyciągnąłem rozrusznik i kicha nie miał prawie 2 szczotek!!! po wymianie na nowe 32zł i ustawienie ustawień na fabryczne to pali od kopa czy zimny czy ciepły. A i słychać tyeraz że dużo lepiej kręci. 99% to ci pomoże ale na pewno nie zaszkodzi i cena mini a mapy to parę setek. Pracy samemu pierwszy raz z dojazdem do sklepu to 2 godziny.
Odpowiedz
#5
dzięki kolego za zaangażowanie - też zrobiłem rozrusznik i na razie działa - w tym temacie nie odpowiedziałem za to szerzej o tym jest tutaj http://www.vw-sharan.pl/forum/showthread...163&page=2
Odpowiedz
#6
w VPekach byly problemy ze startem na cieplym silniku. Winna jest temu mapa znaczy sie ochrona kola dwumasowego i nie daje duzej ilosci paliwa na rozruchu tylko tak srednio. mozna przekodowac na automat( bo nie posiadaja dwumasy) albo u tunera przy robieniu chipsa moze podniesc dawke startowa. Vagiem tez mozna podniesc dawke startowa ale zazwyczja w niewielkim zakresie co tez poprawia rozruch cieplego.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz








Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości