Ocena wątku:
  • 27 głosów - średnia: 2.59
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
AUY - gaśnięcie po zdejmowaniu głowicy
#11
Tylko przy odpalaniu tak się dzieje.kopa ma.Skok obrotomierza owszem ale nie tak wielki. A po 10 odpalaniu ? Nie można odpalić.
Odpowiedz




#12
co to znaczy +Tuning w twoim opisie ?.
napisz co było robione ?....
ALHAMBRA 2.0 TDI 140 KM
Zapraszam:
https://www.facebook.com/wachlewski Big Grin
Odpowiedz
#13
Tuning nie ma nic z tym wspólnego. Ma zwiększony moment obrotowy i moc.Jak już napisałem 10 razy kręcę kluczykiem a za 11 odpali .Zauważyłem że na zimnym obroromierz mniej wariuje i odpala w miarę dobrze.Więcej jak masz czas na GG 1620868
Pzdr
Odpowiedz
#14
Pytanie mam: czy jest centralny/alarm jakies niefabryczny itp?? Moze odcinac i to jest problemem. Ewentualnie przekaznik 109 do sprawdzenia.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Odpowiedz
#15
Witam u mnie podobne objawy były jak wyskoczył z zaczepów zawór od klapy gaszącej przy EGR, obroty a to 500 a to 900 czarny dym z tłumika za chwilę kopcił na siwo totalnie zero mocy za chwilę wszystko dobrze ja już chciałem drugi silnik kupować bo myślałem że mi (znowu) tłok pękł a tu banalna sprawa, można sprawdzić dla pewności.
Odpowiedz




Podobne wątki…
Wątek: Autor Odpowiedzi: Wyświetleń: Ostatni post
  Tulejowanie głowicy refiko 7 999 24-06-2023, 19:19
Ostatni post: wesol
  Planowanie głowicy robi się czy nie??? lysy-karll 3 4,997 25-01-2012, 09:25
Ostatni post: lysy-karll

Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości