07-04-2014, 07:45
Dzięki Stefano za porady. Widzaiłęm Twój post na forum galaxy, że udało Ci sie zamontować razem z belką z lekkim jej szlifowaniem. No cóż zobaczę.
Hak holowniczy - Koszt montażu do MKI
|
07-04-2014, 07:45
Dzięki Stefano za porady. Widzaiłęm Twój post na forum galaxy, że udało Ci sie zamontować razem z belką z lekkim jej szlifowaniem. No cóż zobaczę.
07-04-2014, 07:53
co do korodowania to fakt troszke szybko rudy obchodzi hak. Co do zakladania belki to nie jestem przekonany czy to dobry pomysl. Hak stanowi belke i w instrukcji pisze ze stara idzie na zlom. Poza tym nic to nas nie ochroni. Jak nic podluznice beda duzo mocniej uszkodzone przez taka operacje.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
07-04-2014, 10:56
Wydaje mi się , ze jednak wiecej ochroni, bo belka idealnie wypełnia cały zderzak, natomiast sama konstrukca haka tylko środkową cześć pomiędzy podłużnicami, a przy cofaniu, odpukać np. w słupka, skorupa zderzaka pęka i uszkadza lampę czy klapę, a z belką nie.
Serwis; dogrzewacze i ogrzewania postojowe, Webasto i Eberspacher, TEL. 601052155
07-04-2014, 13:25
Nie wiem jak w poliftach, ale w moim przedlifcie zderzak się wgniótł, wystarczyło puknąć trzonkiem od młotka od wewnątrz i nie ma śladu (nie patrząc na popękany lakier), więc zderzaki są dość elastyczne
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm
07-04-2014, 13:58
ja tam wole wymienic hak niz prostowac wycinac podluznice.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
23-03-2015, 18:48
Witam panowie i lekko podepne sie pod post a dokladnie mi chodzi jak jest wkoncu z tym modulem? bo nie daje mi to spokoju bo wlasnie bede montowal hak i czy wkoncu jest potrzebny czy nie ja mam 02r pelen komputer. z gory dzieki za odpowiedzi.
SEAT-niemiecka precyzja,
hiszpański temperament.
23-03-2015, 19:55
nic nie trzeba. To stare auto bez cyfrowej magistrali CAN. Wpinasz sie "chamsko" w kable i dziala.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
23-03-2015, 20:34
No właśnie. Ja mam wpięte "na chama" - wszystko działa. Tylko na zegarach jest kontrolka świateł przyczepy, która w takiej konfiguracji nigdy nic nie sygnalizuje.
Może była jakaś bardziej inteligentna metoda wpięcia haka?
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył.
23-03-2015, 21:01
nie wiem wlasnie jak jest to realizowane z tą kontrolką. Ale slabo mi jest ona potrzebna. I tak trzeba sprawdzac swiatla bo moga sie wszytskie nie palic a mialem juz tak chyba ze 5 razy a ojciec dosc czesto bierze ode mnie przyczepke i tez mial zonki. W golfie mam fabryczny hak i tam jest tak smieszna kontorlka tylko jak zalaczam kierunkowskaz to miga razem z nim cos takiego (1) i to wg instrukcji wlasnie sygnalizuje podpiecie haka. Tyle ze w golfie mam wtyczke na 13 pin i taką tez mam w przyczepie. W sharanie mam ta 7 pinową ale nosi mnie z przerobieniem jednak na te 13 pin.
Moim zdanie szkoda sobie zawracac glowy ta kontrolka i drutowac kable przez pol auta i bebeszyc kupe plastikow itd.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
23-03-2015, 22:10
Nie, no jasne, że szkoda się babrać.
Mam oryginalną westfalę z gniazdem 13 pin ale hak był montowany przez poprzedniego właściciela i zrobił to "na chama". Zaglądałem w tych wchowkach tylnych czy nie ma jakiejś wtyczki ale nic nie znalazłem.
--
Był: VW SHARAN VR6 4motion (2001) - dobrze służył. |
« Starszy wątek | Nowszy wątek »
|
Podobne wątki… | |||||
Wątek: | Autor | Odpowiedzi: | Wyświetleń: | Ostatni post | |
Hak holowniczy - aspekty prawne i konstrukcyjne | wesol | 6 | 4,379 |
22-12-2014, 21:50 Ostatni post: wesol |
|
Hak holowniczy firmy Auto-Hak - który wybrać ? | deredas | 37 | 21,902 |
22-12-2014, 02:44 Ostatni post: smok_wawelski |
|
Hak holowniczy - czy jest różnica MK1 i MK2 | kowalwalcz | 0 | 1,834 |
25-08-2014, 14:37 Ostatni post: kowalwalcz |
|
Jakość montażu Waszych aut... | empe | 9 | 5,606 |
07-02-2013, 22:32 Ostatni post: daneczek76 |