Liczba postów: 45
Liczba wątków: 7
Dołączył: Jul 2013
Reputacja:
0
Po wlaczeniu tylnej nagrzewnicy strasznie smierdzi kurzem Co zrobic?
Spotkal ktos sie z takim przypadkiem
Dodam jeszcze ze tylna nagrzenice niekiedy trzeba wlaczyc na max zeby ruszyla a pozniej juz moge sile nadmuchu normalnie regulowac
Wcześniej Octavia 2000r 1.9TDI AGR 116KM
Teraz
Alhambra 1998 1.9TDI AFN 132KM by TUNE UP
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
chyba zasyfione musi byc mocno. ROzbierz to a silniczek dobrze oczyść i na tulejki wirnika daj po pare kropel oleju.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 45
Liczba wątków: 7
Dołączył: Jul 2013
Reputacja:
0
Czyli do zrzucenia bedzie caly boczek i wyciagniecie calego zespolu (nagrzewnicy wirnika itd)? Bo innego wyjscia nie ma?
A ta tyna nagrzewnica powinna sie wlaczac odrazu po wlaczeniu przycisku na klimatroniku czy po jakims czasie jak auto chwyci jakas temp?
Fakt jest taki ze chyba poprzedni wlasciciel nie uzywal tylnego wentylatora bo piec nie chodzil a teraz po wlaczeniu nadmuchu daje kurzem ze nie da jechac z takim smrodem
Wcześniej Octavia 2000r 1.9TDI AGR 116KM
Teraz
Alhambra 1998 1.9TDI AFN 132KM by TUNE UP
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
praca pieca nie ma nic do rzeczy. Poprostu wszystko ma swoj czas. Trzeba tam choc raz na 10 lat zerknąć. rozbierz, poczyść i powinno juz dzialac jak należy.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 45
Liczba wątków: 7
Dołączył: Jul 2013
Reputacja:
0
Trzeba bedzie spuszczec plyn ?czy da sie to wyczyscic jak nagrzewnica bedzie zamontowana w aucie?
Wcześniej Octavia 2000r 1.9TDI AGR 116KM
Teraz
Alhambra 1998 1.9TDI AFN 132KM by TUNE UP
Liczba postów: 14,562
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
nagrzewnica nie ma nic do tego. Masz tylko dostac sie do wiatraka.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 45
Liczba wątków: 7
Dołączył: Jul 2013
Reputacja:
0
ok dzieki za informacje
Jak bedzie troche wolnego czasu to zabiore sie do rozebrania tego boczka
Wcześniej Octavia 2000r 1.9TDI AGR 116KM
Teraz
Alhambra 1998 1.9TDI AFN 132KM by TUNE UP
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
05-04-2015, 22:49
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 05-04-2015, 22:50 przez mamwi.)
Słuchaj, nie trzeba spuszczać płynu. Ja u siebie umyłem nagrzewnicę w misce w samochodzie, bez odpinania jej. Przewody są na tyle długie że da się to zrobić. I nawet nie porozlewałem w bagażniku. I jeszcze wytrzep z kurzu te maty wyciszające i umyj całą wnękę.
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)
Liczba postów: 45
Liczba wątków: 7
Dołączył: Jul 2013
Reputacja:
0
Maty juz wytrzepane cala wneka i wirnik potraktowane duza iloscia sprezonego powietrza i pare kropli oleju na wentylator
Straty tez sa Oderwana listwa od boczka ktora jest zamontowana przy uchylnym oknie Smierdziec narazie nie smierdzi bo spryskalem jeszcze te maty odwiezaczem w spreju ale tylna dmuchawa wlacza sie po jakims czasie Nie wiem czy powinno tak byc czy tylna dmuchawa powinna wlaczac sie zaraz po wlaczeniu przycisku na klimatroniku Jak to dziala u Was?
Wcześniej Octavia 2000r 1.9TDI AGR 116KM
Teraz
Alhambra 1998 1.9TDI AFN 132KM by TUNE UP
Liczba postów: 1,041
Liczba wątków: 14
Dołączył: Dec 2013
Reputacja:
4
Powinna działać od razu, tak samo jak przednia. Pewnie coś ci pada.
U mnie niestety też tak się zaczęło (najpierw działał z opóźnieniem, potem tylko na najwyższym biegu) i teraz w ogóle nie działa sterowanie z climatronica. Co najgorsze, nie mogę znaleźć usterki. Prawdopodobnie padło coś w climatroniku, bo nie ma sygnału sterującego na regulator obrotów przy silniku. Błędów VAG też żadnych nie pokazuje.
A co do listwy, to standard. Marne szanse na demontaż boczka bez oderwania listwy. Przetestowałem kilka różnych lepideł i najlepszy jest klej na gorąco z pistoletu.
Seat Alhambra 1.9 TDI 110 KM 1998r - żyje dalej na Ukrainie (chyba)