28-03-2014, 16:29
z tym DMC to jest jedno wielkie zamieszanie w polsce. Na studiach mialem wyklady z kierownikiem ITD i mowil ze chca wlasnie zmienic zasady ze bedzie sie liczyc DMC samochodu a nie DMC zestawu tak jak jest na zachodzie ale kiedy to w zycie wejdzie to nikt nie wie. Nastepna sprawa odnosnie DMC w DE mozna bez problemu uzyskac DMC przyczepy 2500kg a nawet 2800. Sa firmy ktore wystawiaja dokumenty i oswiadczenia TUV i z tym idzie sie tam do urzedu i wbijaja w dowod i w brief nowe DMC. problem z tym ze w polsce tego nie uznaja bo liczy sie tylko to co producent nabil na tabliczke i do homologacji. probowalem nawet w niemczech uzyskac homologacje od producenta na 2500 i nie da rady. ci to te 2500 robia to robia to na zasadzie badan TUV i gra muzyka. cjore sa te nasze przepisy. daje link do tej firmy ktora sie tym zajmuje http://sk-handels-ag.com/anhaengelasterh...olkswagen/
Sharan Special 1.9 TDI BTB 150KM