Liczba postów: 96
Liczba wątków: 24
Dołączył: Jan 2011
Reputacja:
0
09-09-2011, 19:20
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-09-2011, 22:25 przez sharanista.)
Po przejechaniu ok 500m zaświeca się kontrolka esp po wyłączeniu i włączeniu zapłonu gaśnie i po około 500m znowu świeci?
SHARAN 1,9 T
DI 115 kM 2002
Skoda Roomster 1.6 TDI 2010
Liczba postów: 144
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jan 2011
Reputacja:
0
Podłącz VAG-a podaj nr błędu i będziemy się zastanawiać.
Jeśli masz przy tej okazji szarpanie samochodem to drobny lub większy kłopot w pompowtryskiwaczem
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
sprawdz parametry w blokach znaczy sie predkosci kól czy np skret ola kierowniczego. JEsli zapala sie kontrolka i nie jest to normalna praca ukladu znaczy sie auto nie wpada w poslizg boczny itp to blad musi byc. Diagnostyke rob jadac to moze wtedy cos wyswietli.
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.
Liczba postów: 131
Liczba wątków: 22
Dołączył: Sep 2011
Reputacja:
0
Witam Mam pytanie co prawda dotyczące golfa mk4 1.9TDI silnik 101KM mojego ojca. Mianowicie zapala się kontrolka od ESP na desce i niezależnie od tego czy się jedzie czy samochód stoi ale z odpalonym silnikiem Dzieje sie tak zawsze po 10 minutach od uruchomienia silnika. Po ponownym odpaleniu znowu po upływie 10 minut się zapala. Dodam tylko tyle że wczoraj wymieniany był alternator. Może ktoś z was miał lub spotkał się z podobnym problemem Dzięki z góry za odpowiedzi.
Liczba postów: 144
Liczba wątków: 0
Dołączył: Jan 2011
Reputacja:
0
20-04-2012, 22:18
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21-04-2012, 14:09 przez wurba.)
Nie wiem czy sytuacja u mnie jest specyficzna czy nie, ale mam już dość tego, że nie może u mnie się coś zepsuć tak by kupić część, wymienić i po robocie.
Miesiąc temu zapaliły się kontrolki esp i abs. Błąd na vag-u to uszkodzony czujnik prawego koła. Czasem bywało, że kontrolki się nie zapaliły i abs działał jak gdyby nic się nie działo. Kupiłem czujnik, wymieniłem i dalej to samo. Rozebrałem co się dało by dostać się do sterownika, rozebrałem wtyczkę, posprawdzałem kable, które są ok, styki wtyczki i gniazda czyste. Brak oznak zalania. Czy też muszę rozglądać się za nowym sterownikiem?
Zastanawia mnie jeszcze jedno. Na tym forum i na elektrodzie piszą, że czujniki posiadają rezystancję ok 1060 omów. Nowy który kupiłem tak ma, ale wszystkie na samochodzie nie. U mnie miernik na zakresie pomiaru rezystancji nie pokazuje nic. Pokazuje po przełączeniu na test ciągłości ( nie test diody) wartość 825, przy biegunowości com miernika na przewodzie brązowym czujnika (???). Na vagu pokazują prawidłowe wartości więc są sprawne, no z wyjątkiem przedniego prawego, w którym na zakresie rezystancji wartość rośnie od ok 180 om do -36 kom (minus 36 kom???), tak jakbym mierzył kondensator.
Dziś nabrałem pewności. Zamieniłem czujniki prawy z lewym no i wyszło że elektronika jest ok, czujnik do bani (nowy). Jak ktoś ma wiedzę to proszę o info jak odróżnić czujnik z sharików sprzed 2000 roku z tymi po 2000 r. Na pudełku ewidentnie jest oznaczenie pasujące do mojego 7M3 927 807 G więc oficjalnie nie mam podstaw do reklamacji. Ale już zdarzyło się w tym sklepie że w pudełku była inna część. Na czujniku jest tylko na kablu nr 0119846.
Liczba postów: 59
Liczba wątków: 6
Dołączył: Jun 2012
Reputacja:
0
30-10-2012, 19:17
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30-10-2012, 19:20 przez Viktor.)
witam
mam pytanko czy to normalne. Alhambra z napedem 4x4 w czssie kiedy uslizguja sie przednie koła załącza sie tył a na kokpicie zaczyna mrugać kontrolka ESP . Czy to mruganie to jest norma czy cos jest nie tak. ESP auto ma oczywiscie w wyposazeniu .
Liczba postów: 14,565
Liczba wątków: 23
Dołączył: Apr 2011
Reputacja:
59
a tak jak jedziesz to co tył nie ciagnie??
3xTouran 1t2i 2x1t3 bls i cayc wszystko zawirusowane.