25-03-2014, 23:01
(25-03-2014, 22:54)fredric napisał(a):(25-03-2014, 22:40)Scrappy napisał(a): Teoretycznie je poprawili, ale jakoś niesmak mi pozostał. Ja miałem jedynie styczność z autem z 2005r. z takim silnikiem. Przy 40.000 dwumasa, niedługo później turbo, przy 140.000 miał problemy z odpalaniem. Z drugiej strony też jeżdżą ludzie w miarę bezawaryjnie. Jednak gdybym sam miał kupować, nastawiałbym się bardziej na 1.9.ten dwumas przy 40tys to ori przelot??? czy nie wiadomego pochodzenia, miałem 2.0 od nowości dwumas spokojnie polatał 150tyś i na upartego można było jeszcze latać. słyszałem o padniętym dwumasie przy przelocie 5tys
ale to fabrycznie coś było nie tak. Jak dwumas pada przy 40tys to raczej doszukiwałbym się
1-tani zestaw kupiony przy wymianie
2-kierownik mając wbity 6 bieg leci 40km/h i pałuje z 1200obr
Smutna prawda jest taka że sporo ludzi nie bardzo wie jak obchodzić się z dwumasem aby służyło długo, a z drugiej strony nikt nie informuje jak o to dbać. Każdy przyzwyczajony do sztywnego a tam nie ma co się popsuć.
Auto kupione w salonie. Może też jakąś wadę miał i posypał się szybciej, kto wie.
SEAT Alhambra 1.9TDI (AFN) 142KM/325Nm