24-03-2014, 21:42
Powiem wam że trefić realny przelot w tdi to będzie nie lada wyczyn. Ale temat jest co lepiej kupić. Miałem przez 2 lata sharana 115KM i powiem tak, do normalnej jazdy jak najbardziej ok. Przyspiesza dobrze jak na swoje gabaryty i w trasie potrafi być oszczędny, mi udało się zrobić na całym kotle 1200km a lekkiej nogi nie mam. Ale coś za coś, mi osobiście przeszkadzało użytkowanie w zimie. Jazgot silnika do tego wolniejsze nagrzewnie przy mrozach. U mnie zmiana nastąpiła z powodu małych przebiegów i w zimie miałem problemy bo auto dziennie pokonywało 2km więc nawet się nie zagrzało. Stało pod chmurką więc aku szybko odmawiał posłuszeństwa. Mam teraz vr6 i tak jak już ktoś się wypowiedział, pali minimum 15L lpg, użytkowałem go w Oslo więc górki cały czas i zimą spokojnie 20L wciągał. Na trasie spokojnie lecąc koło 400km zrobisz. Ale przy 170km/h to jak zrobisz 200km to będzie cud zbiornik 50L. Jak patrzysz na oszczędności to tdi tylko dobrze trzeba poszukać. 1.8T po programie aby latał jak vr6 spali tyle samo chyba że będziemy latać do 3tyś obr.
był Sharan 2.8 lpg 4x4 2001
jest rrrumsterrr
do pracy jumper
jest rrrumsterrr
do pracy jumper